Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het converteren naar NTFS werkt op zich prima, echter een schone format meteen in NTFS werkt beter, je hebt niet alle opties van he NTFS bestandsstysteem (weet niet welke) als je converteert vergeleken met een format in NTFS. Vooral voor grote schijven kan NTFS prestatiewinst opleveren, na een bepaald aantal GB moet je zelfs NTFS gebruiken om de schijf maximaal te kunnen zien.

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Geplaatst:

Citaat:
je hebt niet alle opties van he NTFS bestandsstysteem (weet niet welke) als je converteert vergeleken met een format in NTFS.

Ik weet niet je daar bij komt, maar dat lijkt mij een broodje aap verhaal. zie ook eens in de knowledge base van MS Converting Volumes to NTFS en dan bij issues. Als er compatibiliteits problemen zouden zijn , dan zouden ze zeker hierbij staan.

grt, Jan

Geplaatst:

Volgens mij stond dat in de help van xp, ik weet dat ik dat gelezen had echter weet niet meer waar.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Dan raak je wel de hele inhoud kwijt van je HD als je direct formateert met NTFS, ik denk niet dat je de C: zo eenvoudig kunt formateren vanuit windows ook al wil je dit juist.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen