Gast Geplaatst: 13 juni 2000 Geplaatst: 13 juni 2000 HOi,<BR>Ben in het bezit van Nokia 9800 met een Irdeto cam.<BR>Heb al verschillende piccards gemaakt en alles werkt prima.<BR>Nu heb ik een Seca cam(geloof een Astoncrypt 1.00) en heb al verschillende hex & bin voor seca geprobeerd maar steeds zwart beeld.<BR>De vraag is moet ik bij seca nog iets speciaals doen ?<BR>Bepaalde settings van het cam menu ?<P><BR>MVG,<BR> Mauro<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 14 juni 2000 Geplaatst: 14 juni 2000 Hi Mauro,<P>zou graag binnenkort ook spelen met Seca, dus in feite nog niet echt bezig.<P>Ik kan alvast zeggen dat ik gezien heb ergens, ik denk rubriek Seca, van Aston 1.03 versie. Als ik het nu niet verkeerd heb zal waarschijnlijk een patching moeten uitgevoerd worden.<P>Ik zou alvast eens gaan posten in de rubriek Seca!<P>rgds<BR>Satdigital<P>------------------<BR>Satdigital
Gast Geplaatst: 15 juni 2000 Geplaatst: 15 juni 2000 Hi Sat,<BR>Ik dank u voor uw bericht.<BR>ALs ik u kan helpen met iets laat iets weten.<P><BR>Mauro<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 16 juni 2000 Geplaatst: 16 juni 2000 He vrind,<P>Post a.u.b. je vraag maar 1 keer! en niet in elk forum topic!<P>Thanx<P>Mike The Bike<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten