Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,<BR>.<BR>Ik een rare verschijnsel: (raar maneke?)<P>als ik een Piccard programeer werkt alles normaal op mijn Humax + CI irdeto. (inclusief Premiere + Cine***) Nu maak ik een identike pic voor mijn broer (Nokia 9200) en van het eerste moment werkt alles, incl. Prem. en cine***. <BR>Na enkele minuten op Cine*** te staan en ik zap naar een andere post en dan weer eens naar Cine*** ZWART BEELD!!! Als ik de eeprom uitleest zijn daar 6 of 7 keys bijgekomen (voordien had ik alles op NUL staan).<P>Ik heb verschillende irdeto file geprobeerd (ook van deze board) en met allen juist hetzelfde probleem. <BR>.<BR>Kan iemand mij hiermee helpen of een hint geven?<P>Bedankt op voorhand...<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hi BigAntony,<P>uit ervaring heb ik geleerd een blokker te gebruiken. Ik weet niet met welke files je speelt maar als ik geen blokker gebruik, heb ik max 10 min beeld.<P>Hetzelfde geschied voor mijn vriend die werkt met de 9800. Tot op heden werk ik nog altijd met de eerste files sinds 3 weken.<P>We kunnen eventueel de files eens ruilen?<BR>rgds<BR>Satdigital@techemail.com<P>------------------<BR>Satdigital

Geplaatst:

Het probleem is, dat als je een blokker gebruikt ook geen updates binnen krijgt voor de Italiaanse paketten :-(<P>Het rare van al vind ik, met dezelfde bestanden, op een Humax + IRDETO CI blijft het werken maar NIET op een 9200. Dat kan ik niet snappen!<BR>Als het niet bij de 2 zou werken, begrijpelijk. Maar één wel de andere niet ???<P>Dat bij jou vriend met 9800 niet werk, snap ik niet. Mijn ervaring met Irdeto CI is positief.<P>Ik wil wel best mijn files sturen naar jou, maar ik gebruik ondermeer die ik van deze board afhaal. Ook ga ik eens zien op "DigitalFreesat" en andere links.<P><BR>laat iets weten :-)<P>groetjes SatDigital<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hi!<P>Heb je al eens geprobeerd van je EEPROM uit te lezen van je PIC kaartje (nadat het uitgevallen is)?<BR>Daarin zou je moeten kunnen zien wat er veranderd is (en de oorzaak is van het uitvallen).<BR>Groeten!<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Kan zijn, heb hier momenteel voor de tweede week de files lopen op een blocker. Er is er eentje uitgevallen van de ITA en dat is se*cl*b. Al de rest werkt nog steeds. <P>Verleden zaterdag is er een korte onderbreking geweest, beeld zwart, maar na 5 seconden terug beeld.<P>Een vriend belde mij om te zeggen dat C* bij hem niet meer werkte.<P>Die files heb ik ook in gebruik bij een vriend met zijn 9800 en werken ook nog steeds !<P>Je hebt het even verkeerd voor, betreft die vriend van mij. Alles werkt bij hem ook.<BR>Dus tot heden mag ik tevreden zijn met de files die ik gebruik.<P>Als je met de mijne wil expe., wil ik je die best eens ........<P>Digitalfreesat heb ik net bezocht en ga nu ook van deze files eens iets proberen.<P>rgds<BR>Satdigital<P><P>------------------<BR>Satdigital

Geplaatst:

Dat kan ik bijna niet geloven! Met een blokker en dan nog key updates krijgen ????<P>Ik wil je files weleens proberen. BigTony@yucom.be<P>Alvast bedankt SatDigital<P>aan White Knight: Ik heb uiteraard de eeprom terug uitgelezen en het probleem is dat de huidige key dat Cinedom gebruikt (OE) wordt overschreven door ket 1E. Dit heb ik kunnen ondervinden, omdat met voyager key 1E wordt ontvangen en ook zo weggeschreven. In de eeprom wordt key OE overschreven door die key en bye bye cinedoms.<P>Een oplossing???<P>Ik had ergens iets over gelezen maar ik vind niets terug .....<P>alvast bedankt voor de reakties..<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hi BigAntonny,<P>we verstaan mekaar een klein beetje verkeerd.<BR>Ik heb niet gezegd dat er met die blokker nog een update gebeurd !<P>Ik heb enkel de files die in principe ongeveer een 120 dagen zouden moeten meegaan.<P>Ik moet wel een blokker gebruiken.<BR>Maar goed, ik stuur je de combinatie op.<BR>Bekijk het eens.<P>rgds<BR>Satdigital<BR><P>------------------<BR>Satdigital

Geplaatst:

BigAntony,<BR>Je moet eens op het Engelse board kijken, ik geloof dat ik daar een aantal postings gevonden had ivm invalid keys.<P>Groetjes!<P>------------------<BR>

Geplaatst:

TeeBee,<P>ik heb geprobeerd wat je voorstelde, maar net hetzelfde. Na +- 10min weg Cinedoms.<P>Dezelfde reden key 0E overschreven door key 1E.<P>Alvast bedankt...<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

aan all,<BR>al eens geprobeerd met eeprom edit de hex key de prov id en de mk op "0"en te plaatsen dus alles wissen m.u.v. de datum en key11.zou moeten werken volgens insiders.Ik laat de update's komen en dan zet ik de software blokker in dvb2000 aan en ondervind geen problemen.met de hele oude file heb ik geen cinedom problemen.Wel moet je de datum en andere gegevens updaten.<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://members.xoom.com/digital_sat

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.