Gast Geplaatst: 14 juni 2000 Geplaatst: 14 juni 2000 Hoi, mede strijders<P>Ken iemand mij vertellen<BR>Beter nog heeft iemand ervaring met voyager<BR>Maar dan hier komt de vraag?????<P>Ik wil dit met een laptop proberen.<BR>ik heb een tulip 100mhz. 32 mb<BR>graag wil ik weten hoe de settings moeten<BR>zijn.<P>wie biedt zijn hulp.<BR>e-mail madrbak@wxs.nl<P>Alvast bedankt voorje tijd / hulp.<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 15 juni 2000 Geplaatst: 15 juni 2000 Voor SECA of Irdeto ?<P>------------------<BR>Groetjes Redcar.
Gast Geplaatst: 20 juni 2000 Geplaatst: 20 juni 2000 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by redcar:<BR><B>Voor SECA of Irdeto ?<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>Ja voor allebei....<BR>Sorry dat ik dit niet laat, laat weten<BR>had problemen met mijn pc<BR>sorry voor het ongemak<BR>gaarne even een mailtje sturen<BR>dit zal veter gegaan zijn<P>bijvoorbaat dank<P><P>------------------<BR>
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 20 juni 2000 Geplaatst: 20 juni 2000 Ik heb zelf ook een SEASON, maar als ik voyager opgestart heb, en daarna mijn ontvanger, zoekt hij om een RESET, die vind hij dan en gaat hij SEARCHING........<P>En meer gebeurt er niet. Want kan dit zijn?<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 20 juni 2000 Geplaatst: 20 juni 2000 waiting for reset wil meestal zeggen dat de 232 niet goed of kapot is probeer eens met een max23n of een adm232ljn of een ad232ln gr joost<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten