chukky2 Geplaatst: 4 november 2005 Geplaatst: 4 november 2005 Ik zit met het volgende heel eigenaardig probleem,ik hoop dat ik het een beetje met de juiste woorden kan uitleggen. ten eerste ik werk met hydra. ik kijk via een server naar canal+ , dus alle kanalen open. ik heb mij als reserve een ci module gaan halen voor als de server er eens uit zou liggen. heb dus zelf het canaldigitaal kaartje met de comeriele zenders in noodgeval. wat heb ik nu gewoon gedaan :ci module in de dreambox gedaan en de kaart erin. even contoleren en ja de comerciele zenders gaan open.nu zet ik hem op newcam om via de server te kijken (dus normaal moet ik alle zenders kunnen kijken en wat blijkt ik kan alles zien behalve halmark , discovery, animail,geografic,en de muziekzenders mtv hits enz.... dus rood , blauw , geel enz gaan dus wel he. Nu zap ik terug naar bv halmark (dus geen beeld), nu trek ik het kaartje uit de ci module en direct verschijnt het beeld op halmark(dus via die server) wat is dat eigenlijk voor een raar verchijnsel. De bedoeling is eigenlijk dat alles netjes in de dream kan blijven . maar dat werkt blijkbaar niet Wie weet raad. hartelijk dank
Gast Geplaatst: 4 november 2005 Geplaatst: 4 november 2005 Module weer terugbrengen, je orginele kaart werkt ook gewoon met newcamd en de kaart in de kaartlezer van je DB. Je hoeft er zelfs niets voor aan te passen en je kan de kaart gewoon in de lezer houden, geen probleem.
chukky2 Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Geplaatst: 4 november 2005 ja , idd , maar niet als je de newcamd config overschrijf door een config die je nodig hebt om te charen he.dan leest hij de kaart niet meer als je bv de utp uit de stekker trekt . of heb jij daar een oplossing voor? groet
Gast Geplaatst: 5 november 2005 Geplaatst: 5 november 2005 Ja als eerste CWS regels : CWS = 127.0.0.1 10001 local local 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 lan cardserv CWS = 127.0.0.1 10002 local local 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 lan cardserv En dan de 3de regel de regels voor CS dus: CWS = ipnummerserver poort user pasword deskey wan naamserver Werkt het gewoon altijd zowel je eigen kaart als de CS
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen