Gast Geplaatst: 12 juli 2000 Geplaatst: 12 juli 2000 Ik heb een JDM programmer, de benodigde hex en bin files en IC-prog. Probleem is nu dat ik bij IC prog niet de com 1 waar normaal de muis en dus nu de programmer op zit kan selecteren. Alleen com 2 en 3 zijn klikbaar. Com 1 en 4 zijn onselecteerbaar. Help enzo?<BR>BVD<P>------------------<BR>
alfadude Geplaatst: 13 juli 2000 Geplaatst: 13 juli 2000 Ik heb hetzelfde probleem gehad.<BR>Bij mij wou hij alleen com 3 pakken..<BR>Toen bleek dat mijn com poorten kapot waren..<BR>Niew insteekkaartje met 2 poorten erop en het probleem was opgelost...<P>------------------<BR> Quo signo nata es?
Gast Geplaatst: 13 juli 2000 Geplaatst: 13 juli 2000 moeder ??? na ja .<P>com 1 zit normaal de muis. schrijf jij<BR>dan zet je de programmer toch op com 2<BR>je zei het zelf al alleen 2 en 3 zijn klik baar. en zet bij interfaces ook direct i/o <BR>maar aan .. dat je com 1 niet kan selecteren <BR>zegt niks anders dat die poort al bezet is.<BR>na het instellen even ic-prog afsuiten . en daarna weer opstarten de settings even controleren . en dan zou hij het moeten doen.<BR>een modem zou natuurlijk ook nog in de weg kunnen zitten. dan dus de andere nog klikbare com poort kiezen ..<P>gr djazzie<P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...
Gast Geplaatst: 13 juli 2000 Geplaatst: 13 juli 2000 Ik heb die problemen ook gehad en dat bleek gewoon in een interrupt fout te zitten , m'n adaptec scci kaart gooide wat roet in het eten , nu werkt alles perfect , weer com 1 en 2 i.p.v com 1 en 5 .<P>------------------<BR>edited by Tech <P>http://www.homestead.com/rkmmontage/index3.html
Gast Geplaatst: 13 juli 2000 Geplaatst: 13 juli 2000 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Tech:<BR><B>Ik heb die problemen ook gehad en dat bleek gewoon in een interrupt fout te zitten , m'n adaptec scci kaart gooide wat roet in het eten , nu werkt alles perfect , weer com 1 en 2 i.p.v com 1 en 5 .<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>Bij mij zit op com 2 m'n modem en op com 3 past ie niet ivm ander aantal pinnekes. <BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 13 juli 2000 Geplaatst: 13 juli 2000 dan zet je de modem toch op com 3 of 4<BR>probleem opgelost<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 13 juli 2000 Geplaatst: 13 juli 2000 eeehhhh. Als ik de modem op com 3 zet en m'n muis op 2, geeft ic-prog dan niet alleen 1 en 3 als beschikbaar aan? of begrijp ik het verkeerd?<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten