Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een Micronik 1200-S, een JDM programmer (v1.0) en een Piccard1 (v1.1).<BR>Op die piccard zitten de bekende 16F84 en 24C16. Ik heb ergens gehoord dat je voor een Micronik een speciaal file (je kan geen standaard bin gebruiken) nodig hebt..Who knows<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Micronik.hex In de PIC16f84 <P>en eep_sat.bin ine de 24(L)c16<P><BR>HAVE FUN ,<P>CAPTAIN PICARD

Geplaatst:

Als ik die 2416 probeer te programmeren krijg ik de volgende foutmelding :<P> * Resetting Smart Card Failed<P> * Verify failed at adress 0000h<P>Weet je mischien wat dit is?????<P>(Ik ben wel lastig, maar ja)<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

daar staat genoeg op het board erover ,effe<BR>lezen en dan word alles duidelijker..<P>PS : op het moment van dit schrijven werken die keys niet meer...IS canal+ nou eindelijk eens slim geworden??!! smile.gifsmile.gifen dat op alle<BR>canal + seca pakketjes..DUS canal + kan wel samenwerken smile.gifsmile.gif AB sat doet het nog ,maar <BR>dat is niet van canal +..<P>------------------<BR>

Geplaatst:

<A HREF="http://www.freeseka.da.ru/" TARGET=_blank>http://www.freeseka.da.ru/</A> <P><BR>>>> Piccard Problem <<<<P><BR>It's normal that you can't watch seca channels today with a basic piccard.<BR>The reason is simple.<BR>Today the date (17 june 2000) is coded 14 D1 in Little endian.<BR>Piccard use D1 as separator for instruction 3C.<BR>In others simple words, your card will work at midnight.<BR>You can simply modify your source by adding an offset of 11 bytes in front of the instruction 3C<BR>then you will avoid the date problem.<BR>Tomorrow you won't have any problem, your card will work fine. <P>------------------<BR>

Geplaatst:

Probleem opgelost met mijn programmer. Het ligt gewoon aan de software. Op mijn PC1 doet de 2416 het wel, op mijn andere pc niet, maar daar doet de 16f84 wel weer op. Een beetje omslachtig, maar het werkt!!!!!!<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Zeg Captain, ik heb die 2 files (micronik en eep_sat) dur ingezet. Maar CANAL+ MTV Discovery zijn nog steeds gecodeerd. Doe ik wat verkeerd????<P>(Als ik de IRDETO file's er op zet, werkt het wel)<P>PS Die Micronik.hex, moet die ook elke worden upgedated????<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.