rene Geplaatst: 16 juni 2000 Geplaatst: 16 juni 2000 ik heb een jdm programer met een pic kaart 16f84 en een 2416 .<BR>ik heb de seca kit gedownload een bekeken maar ik begrijp niet welke file voor welke ic gebruikt moet worden.<BR>wie kan mij hier mee helpen ?<P>groetjes rene<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 16 juni 2000 Geplaatst: 16 juni 2000 Ten eerste moet je IC prog hebben (versie 0.9xx geloof ik)<P>Ten tweede de goede files vinden<BR>Bv mainxxx.hex voor de 16f84 dat is een programma en data<BR>De eeprom file is voor de 24C16 (alleen data).<P>Dus eerst de device setten 16f84 dan "erase all" dan de file openen en dan "program all".<P>Dan device 24c16 kiezen de file openen en "program all"<P>Als het niet werkt kan de "fuse" veranderen of nieuwe filetjes zoeken.<P>Het duurde enkele uuren voor dat het werkte.<P>Good luck<BR>Je kan het <P>------------------<BR>
rene Geplaatst: 16 juni 2000 Auteur Geplaatst: 16 juni 2000 hoe bedoel je het kan enkele uren duren voor dat het werkt ?<BR><P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten