Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb al met verschillende files mijn gold en piccard aan het werk gekregen, maar Hellas valt telkens terug uit als ik vanop een ander pakket terug naar Hellas zap.<BR>Hoe kan ik dit probleem oplossen, alle andere paketten blijven gewoon werken op uitzondering van de cinedoms.<P>Groeten, Bambi<P>------------------<BR>

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Geplaatst:

Als je een goede file hebt waar ook de hex-serial key van Hellas op staat, laat dan de ontvanger na een (cam) reset (op een Hellas zender) een uurtje op een Hellas zender staan zodat de mk`s & pk`s geupdate zijn, misschien helpt dit.<BR>Grt. Kees.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

cam resetten helpt niet en een uurtje op een hellaszender laten staat is ook geen oplossing.<P>Groeten<P>------------------<BR>

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Geplaatst:

de twee hexkeys die in alle pickaarten worden gebruikt krijgen geen keyupdates meer<BR>van nova hellas en zijn dus niet meer bruikbaar<P>blokker<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

dus met de hand de pmk erin. zetten.<BR>het autoupdate verhaal van de wafer heeft trouwens al langer geduurd dan ik verwacht had :-).<P><BR>gr djazzie<P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Geplaatst:

pmk hellas<BR>provider 30 18 00<BR>key 00 bb 51 2f 85 ae ec a5 48<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.