Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ja onzin. ben eens in seca gaan spitten. rede het beeld ging op zwart deze week. en die rode balk op mijn scherm haat ik<BR>.en ben tot de conclusie gekomen dat de zogenaamde meer als 7 prov.. bin`s grote onzin is. ze voegen totaal niks toe. waarom voegen ze niks toe. omdat de 1e prov... ident gewoon een ander uitschakelt <BR>bv de absat`s <BR>ident 0025 absat -7 channels<BR>ident 0009 ---------------- <BR>ident 000F absat geheel :-)<BR>dus waarom ze er alle 3 in zetten als je het <BR>met 1 af kan.<BR>en de seca channels in tps . vergeet ze maar<BR>niet open tekrijgen.<BR>en waarom staan er die kabel code`s in?<BR>gewoon om de boel in de war tebrengen denk ik ;-)<P>ben dus weer lekker terug gegaan naar 7 prov <BR>en het werkt weer stukken beter.<BR>en de aston cam schijnt ook 7 prov.. een stuk lekkerder te vinden.<BR> <BR>gr djazzie<P><BR><P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Geplaatst:

Inderdaad. Hoe minder er op het kaartje staat, hoe prettiger de seca-cam zich voelt. Dus ook D+ en Calcio als 1 provider in brengen en niet apart. Aldus blijft over:<BR>1. Canal Sat. France (00 04)<BR>2. Canal+ France (00 03)<BR>3. Canal Digitaal NL (00 19)<BR>4. Canal Sat. Espana/Taquilla (00 0C)<BR>5. Absat/Cinestar (00 0F)<BR>6. Cyfra+ (00 1D)<BR>7. D+ / Calcio (00 10)<BR>Het is voor mij dan ook een raadsel, waarom sommigen menen een card met 15 providers nodig te hebben...

Geplaatst:

Goed om te weten, dacht net een 24C65 aan te schaffen voor experiment.<BR>rgds<BR>Satdigital<P><P>------------------<BR>Satdigital

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.