Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb gisteren eindelijk versie 46se in mijn Irdeto CI gezet. Ik heb gisteren ook C+ 1&2 vrijgeschakelt maar vanmiddag was het er weer af. Hoe kan ik nu voorkomen dat Canal+ weer op zwart gaat? Ik heb een Nokia9800s. Kan ik ook meerdere pakketten op mijn ACS 1.2 kaart zetten? (Bijv Canal+ en Prem. World)<P>Alvast bedankt<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Heb nog niet gecheckd vanavond maar het zal me behoorlijk verbazen als C+ zijn Irdeto keys veranderd heeft. Dat doen ze gemiddeld eens op de 6 maanden of langer...<BR>2old<P>------------------<BR>

Geplaatst:

<BR>In het CA Options menu van de CI unit:<P>"Primary ECM system" op "OFF" zetten dan staat de interne blokker ingeschakeld.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Bedankt voor advies smile.gif. Ik had "Primary ECM system" op "AUTO" staan. Klopt het dat "Primary EMM system" dan wel op "AUTO" moet staan?<P>Alvast bedankt<P>------------------<BR>

Geplaatst:

<BR>"Secondary EMM system" mag op "AUTO" of "INT" staan.<BR> <BR>AUTO = AUTOMATISCH<BR>INT = INTERNATIONAAL<BR>GER = GERMANY<BR>TEL = TELEKOM (Duitse Telekom kabel programma's via Kopernikus).<P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Heb nog niet gecheckd vanavond maar het zal me behoorlijk verbazen als C+ zijn<BR> Irdeto keys veranderd heeft. Dat doen ze gemiddeld eens op de 6 maanden of<BR> langer...<BR> 2old<BR>??????<BR>canal+ een ecm? nog geen keywissel sinds de iredeto hack.dit is wel het gemakkelijkste pakket om te ontvangen.nog geen enkel probleem gehad.<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://members.xoom.com/digital_sat

Geplaatst:

da's waar maar als ik me niet vergiss zijn de chids wel een keer veranderd... en dan gaat ie ook op zwaart met een oudewetse mosc...<BR>2old<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.