Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie weet waar ik losse printplaatjes kan kopen voor een pic-card???<P>Ic's heb ik al (16f84 en 24c16 ic)<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Willem verkoopt wel's losse kaarten om DIL (16f84) chips te programmeren. fl 10,-- per stuk. Is eigenlijk een MM2 print met alleen maar een voetje voor een 16f84.<BR>Het print zelf is compleet. Dus mocht je ergens een losse voetje voor die eeprom ook vinden, kan je hem er op solderen, en klaar.<BR>Losse chips verkoopt die Willem trouwens ook...<BR>16F84 f 15,--<BR>24C16 f 5.--<BR>24C65 f 8.--<BR>Zal vast wel die eeprom voetje ook verkopen als je hem vraagt...<P>2old<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Kun je ook de 24c65 gebruiken met een JDM Programmer en een pic-card<P>Zo,ja wat zijn de voordelen???<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Theoretisch zou je wel een 24c64/65 kunnen gebruiken. In de praktijk echter gaat alle PIC software ervan uit dat je met een 24c16 werkt, dus wordt er geen rekening gehouden met de geheugen-adressering van een 24c64/65.<P>Groet,<BR>LDP<P>------------------<BR>

Geplaatst:

LDP, weet je toevallig ook een stukje soft o.i.d. om de 24c16 file om te zetten naar een 24c32 of 24c64 eeprom ?<BR>Ik heb er nl. nog een paar liggen hier waar ik nog steeds mee probeer te spelen maar zonder succes.<BR>Grt. Kees.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

picbined 10 heeft de mogelijkheid om de eprom 24c65 gereed te maken voor seca <BR>maar hierbij hoort dus ook een aangepaste hex file. heb het hier 1 x geprobeerd <BR>geen sucses. maar dat kan ook aan mij gelegen hebben.<P><BR>gr djazzie<P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Geplaatst:

Hoi Joachim<P>Ik weet niet van waar je bent, maar hier in belgie kan je losse printjes kopen. Ze zijn niet goedkoop (250 Bfr) maar beter iets dan niets. <P>Ik kocht ze in Antwerpen, bij Megatronics .<BR>Het juiste adres en tel vind je wel in Veronica satellite<P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Megatronics ken ik wel dat is een goede sateliet zaak heb ik mij laten vertellen, maar ik woon in Drenthe dus ja dat is een beetje ver weg maar bedankt voor de tip<P>Mijn vader en moeder hebben nog Belgische kennissen die kan ik wel op de hoogte brengen dat ze daar losse printplaatjes verkopen (kijk ik ben ook nog maar neteen maande 16)<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.