Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb wat gedownload wat geschikt zou moeten zijn voor piccards die gebruikt worden voor Irdeto. Deze files moeten geen datum probleem meer hebben en ook een signatuur check bezitten. Hoe is dat werkend te krijgen ? Heefd daar al iemand ervaring mee. Het bestaat uit een V12.hex, V12.asm en een aantal CRD`s. Wat kan ik hier mee ? De files zijn voor 3 providers en volgens mij geschikt voor een goldkaart. Snappen doe ik er wel niets van. Iemand suggesties ?<P>------------------<BR>afz. Ptje

Geplaatst:

ze zijn druk bezig . op het irdeto4free board<BR>om de hex te herschrijfen. alleen worden het in plaats van meer. Minder providers. <BR>2 . wat ze eigelijk aan het doen zijn is min of meer orginele kaart aan het namaken.<BR>welke te bewerken is met crd`s die dus ook <BR>in die zelfde zip staan.deze moet dan volledig autoupdate worden . en zonder problemen PW op het beeld toveren. en dus geen valse keys meer aannemen. en gewoon met de phoenix op 6mhz te bewerken is.<BR>en het schijnt te werken . op de nokia en de allcam.<BR>kan het hier niet proberen . heb een hum .<P>oja ze zijn ondertussen al bij versie V15 c<P>gr djazzie <P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Geplaatst:

Kun je geen All-cam met de Humax 5400 gebruiken? Als dat niet kan, is de ontvanger imho niet erg aantrekkelijk.<P> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by djazzie:<BR><B>en het schijnt te werken . op de nokia en de allcam.<BR>kan het hier niet proberen . heb een hum .<BR></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

natuurlijk kan je een allcam op de hum gebruiken. alleen heb ik hem er niet inzitten.en om alleen voor de duitse zenders hem te kopen . me vrouw ziet me al aan komen :-). Nee eerst een andere schotel.<BR>en daarna mischien die cam.<BR>Mijn zakgeld is al op rantsoen :-))<P>gr djazzie <P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.