Gast Geplaatst: 24 juni 2000 Geplaatst: 24 juni 2000 Als de freecam in de Humax opnieuw opgestart wordt kan ik de providers alleen zichtbaar maken door emu op off te zetten er in C+ kaart in te stoppen. Zet ik dan vervolgens de cam op emu on dan zijn alle providers zichtbaar. Zet ik vervolgens de Humax 5400 een keer aan en uit dan begint het verhaal weer van voor of aan.<BR>Ik heb al van alles geprobeerd maar de cam houdt de gegevens niet vast (moet hem dus elke keer activeren met een kaart)<BR>Waar zou dit aan kunnen liggen.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 25 juni 2000 Geplaatst: 25 juni 2000 het einde van mijn Humax is er nu.<P>na de freecam einde Humax enkel mijn seca doet het nog dacht eerst dat mijn kaart<BR>stuk was ( irdeto ) nee hoor wan in de andere doet hij het nog maar niet meer in deze<BR>waar ik de freecam me heb benut TUKKER ik hoop voor je dat je Humax ook niet zo<BR>aan zijn einde moet komen .IK Had ongeveer het zelfde als wat je boven vermeld maar dat was<BR>van korte kijk en spijt .<P>De Groeten.
Aanbevolen berichten