Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,<P>Volgend probleem doet zich voor, heb een pic card voor seca en irdeto werken beide prima afzonderlijk maar als ik tegelijk de seca card in de aston module steek en de irdeto card in de ingebouwde irdeto krijg ik op telepui geen beeld. Op de irdeto pic staat het telepiu pakket niet open op de seca wel. Dus volgens mij leest hij eerst de irdeto card maar dan zou hij vervolgens toch op de seca pic het telepiu pakket moeten decoderen daar hij het met enkel de seca pic in de reciever wel decodeert. Dus nu moet ik telkens ik telepui wil kijken de irdeto piccard verwijderen. Wie weet hier een oplossing voor ?? De reciever is een Humax 5400. Wist niet juist in welk topic dit te zetten. Humax of dit topic.<P>Thanks <BR>exDumber<P>------------------<BR>

Geplaatst:

bekend probleem. was hier dus het zelfde.<BR>staat vast nog iets van telepui op je irdeto kaart. alles in de bin op 00 zetten. en het is over. of probeer even mijn bin. staat op de ftp (die met 3 providers) moet wel weer even geupdate worden. maar dat doet hij zelf wel. C+nl .stream .hellas <P><BR>gr djazzie<P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Geplaatst:

Alles in binfile van telepui op 00 gezet met Eepromedit maar nog steeds geen beeld op telepui als ik beide kaarten gebruik. <P>Toch bedankt,<BR>Djazzie<P>------------------<BR>

Geplaatst:

raar . dacht dat het zo had opgelost<BR>pak je gewoon even de hollandse nieuwe vanaf mijn ftp humax25_6.zip. en alles is weer als vroeger. incl nova & telepui<P><BR>gr djazzie<P><BR>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...<p>[This message has been edited by djazzie (edited 25 June 2000).]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.