Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo!<P>Het vervelende van auto-updates is, dat deze meestal gedaan worden met behulp van masterkeys.<BR>Nu is het vervelende dat deze keys tegenwoordig overal beschikbaar zijn. Ook de diverse providers lezen mee, dus ze weten meteen welke key ze maar niet meer moeten gebruiken voor het updaten van kaarten...<P>Eigenlijk eenzelfde situatie als bij de D2Mac kaarten (ja, die bestaan nog) .<P>LDP<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik zie je schrijven "je moet ergens beginnen" maar dan wil ik niet vervelend doen, maar als je orginele kaart je lief is en je wilt je volgende posting niet in kaartproblemen hoeven te plaatsen, zou ik het even bij de pic kaarten houden wat autoupdating betreft. Het is maar een tip en zeer zeker geen kritiek.<P>------------------<BR>afz. Ptje

Geplaatst:

Hallo heren.<P>Oke alweer ...<BR>He ergens moet je beginnen<P>ik ben benieuwd of het iemand gelukt<BR>is om een orginale kaart om te zetten<BR>naar een update versie.<BR>Wat ik wil vragen is<BR>is er een kaart buiten pic<BR>dus een c+ of een df1 kaart<BR>die je om kunt zetten met behulp van crd file<BR>in de auto update<BR>ik bedoel....kun je een orginale kaart <BR>herprogrammeren bij voorbeeld voor hellas(nova) pakket zo dat je deze niet elke keer hoeft te updaten.<BR>zo ja wil iemand mij hier bij helpen<BR>en Zoja..is het mogelijk om ook deze crd file ook beschikbaar te stellen voor anderen.<P>Alvast bedankt voor je leestijd<P>e-mail to madarbak@wxs.nl<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

P'tje , dat is inderdaad geen verkeerde uitspraak , laten we duidelijk zijn , een piccard is goedkoper dan een originele kaart , als je een autoupdate originele kaart wilt hebben moet je de prov. en de masterkey van je originele kaart overschrijven met een masterkey die autoupdate is , dit is niet geheel zonder risico en wat terecht eerder opgemerkt is , ook de proiders kunnen lezen.........<P>------------------<BR>Edited by Tech smile

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.