Gast Geplaatst: 6 november 2005 Geplaatst: 6 november 2005 In het verleden draaide ik op mijn Laptop Win-ME. Daarmee kon ik probleemloos met STB-manager mijn Topfield4000 voorzien van nieuwe zenderlijsten. Inmiddels draai ik op dezelfde Laptop onder XP en het lukt mij niet meer met STB-manager (ook niet met SeteditTF) om een correcte verbinding te maken de COM1-poort. (Ik gebruik een correcte nulmodemkabel!) Klopt het dat XP er anders mee omgaat? Heeft iemand een tip voor mij? Jos
EasySat Geplaatst: 6 november 2005 Geplaatst: 6 november 2005 Jos, bij mij werkt hij prima. (XP prof. sp2)
Gast Geplaatst: 8 november 2005 Geplaatst: 8 november 2005 Citaat: Jos, bij mij werkt hij prima. (XP prof. sp2) Vreemd.... een kennis van mij werkt ook met dezelfde Topfield4000 en XP. Hij heeft zijn com1 instellingen en die van STB-manager doorgemailed. Géén verschillen......snif.....ra...ra..... Jos
Gast Geplaatst: 22 februari 2006 Geplaatst: 22 februari 2006 Ik heb hetzelfde probleem XP home met SP2 en STB niet kunnen terugzetten van een lijst. Wel van de 4000 af kunnen halen maar niet terug naar de 4000 kunnen wegschrijven. Heel frustrerend. HELP !!!
WPW Geplaatst: 23 februari 2006 Geplaatst: 23 februari 2006 Zoek eens naar topbox 1.0, die werkt wel, tis een oudje maar werkt nog prima voor de 4000. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Geplaatst: 5 maart 2006 Geplaatst: 5 maart 2006 xp blijft maar een raar programma. tis een makkelijk maar soms een onverklaarbaar zeer willekeurig prog.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen