Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb onlangs de Irdeto pic update van Mickey op deze site gedownload en nu kan ik Canal+ ontvangen en nog een paar kanalen, maar wat ik mis is Premiere (er stond in een text bestandje bij de file dat je ook Premiere moet kunnen ontvangen)<P>Wie kan mij helpen om Premiere te ontvangen?<BR>(ik weet zeker dat de frequenties goed zijn)<P>En Discovery zit toch ook in het Premiere pakket?<BR>Wat is daar de freqentie van?<P>En de freqentie van Cartoon Network???<BR>(die zit toch ook in het Premiere pakket)<P>Kun je ook die F1 kanalen ontvangen net als bij de Seca ontvangers dat je kunt switchen tussen verschillende camerapostities???<BR>(die zitten toch ook in het Premiere pakket?)<P>Ik heb een Nokia 9500 met de nieuwste sofware van Dr. Overflow en een JDM programmer met een pic-card<P>WIE KAN MIJ HELPEN???(IK BEN NET 16 EN HEB MET SUCCES EXAMEN GEDAAN)<P>ALS JE NIKS TE DOEN HEBT DAN GA JE JE OVERDAG TOCH WAT IN DE SATELIET ONTVANGST VERDIEPEN EN 'S LEKKER WEKREN!!!<P>IK BEN AL VAAK GEHOLPEN MET VRAGEN EN IK HOOP DAT HET OOK DIT KEER LUKT!!!<P>Trouwens ik snap niks van die plainkeys en dergelijke ik werk gewoonmet ic-prog 0.9d en ik laad die bestandjes en programmeer ze dan in de pic-card <P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ook al ben je pas 16, dan adviseer ik je om toch maar op een plaats tegelijk je bericht te posten. Maar IVM de freqenties, je kunt het best een recente settinglijst inladen dan ben je zeker van de juiste freqenties. Wat Premiere betreft, er is vanavond een keywissel geweest, waardoor div. Pickaarten en Orginele kaarten zwart gingen. Misschien ook bij jouw aan de hand ? En inderdaad, je kunt van camerapositie switchen.<P>------------------<BR>afz. Ptje

Geplaatst:

Premiere heeft zoals algemeen bekend een keywissel toegepast de huidige key is 0E ;BC D8 56 6B F8 0E 92 D7 , start je editor en zet dit op de juiste plek , succes verzekerd.<P>Greetz André<BR><P>------------------<BR>Edited by Tech smile

Geplaatst:

akkoord, met de nieuwe key heb je terug premiiere + de sportkanalen, enkel de cinedoms werken niet, echter met de irdeto<BR>smartcard met aangepaste crd werken de cinedoms wel, waar zit het verschil ??<BR>hoe komt het dat binfiles in picbined 0,7 na<BR>editeren niet gesaved worden, en dat de crd-file verwezenlijkt met epromedit niet compatibel met de string is ??<BR>wat ik ook niet begrijp in de crd is voor c+<BR>.......51 5F 03 76... en priemiere ...5F C3..<BR>ik dacht dat het ALTIJD 5F 03 moest zijn ??<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik heb geen idee over welk gedeelte van de crd je het hebt, dit is de crd voor een acs1.2 ;01 01 00 00 00 1e c3 s0 00 18 5f cc B8 00 BC B9 D8 56 BA 6B F8 BB 0E 92 5f c3 BC D7 00 s1 (key 0E)<BR>Ik denk dat je het over de 5f c3 na de 92 hebt , de 18 voor de 5f geeft aan dat de string uit 24 bits bestaat , de 5f 03 geeft aan dat erna nog drie bits komen (in de crd)<P>------------------<BR>Edited by Tech smile

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.