Gast Geplaatst: 27 juni 2000 Geplaatst: 27 juni 2000 <BR>Ik ben al enige tijd aan het proberen geslagen voor een juiste hex file te vinden voor een enkele blocker.<BR>Maar er is volgens mij maar 1 die bij mij het beste werkt en dat is de Block-h8m.<BR>Maar ik vind wel raar dat de zenders RTL 4 en 5 niet door komen.<BR>Deze zenders blijven zwart, maar als ik de zenders rtl 4 en 5 op de transponder 12012 pak niet.<BR>Maar ja, die verdwijnt binnenkort.<P>Volgens mij worden we door canal+ bij de neus genomen.<BR>Of heeft iemand hier een verklaring voor? <P> Groetjes hobbybob.<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 27 juni 2000 Geplaatst: 27 juni 2000 Hoi Ptje,<P>ik heb de zip file Dbl_b705 gedownload.<BR>En helaas geen resultaat, geen beeld.<BR>Wel de nare opmerking Dit kanaal is momenteel gecodeerd.<P>Groetjes hobbybob <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 27 juni 2000 Geplaatst: 27 juni 2000 Prog voor de voorzichtigheid even een Pic-kaartje, maar ik denk dat het zichzelf oplost als de dubbelen wegvallen. Het is overigens de 27e. (ik heb even gecheckt en ze zijn beide nog in de lucht)<P>------------------<BR>afz. Ptje
Gast Geplaatst: 27 juni 2000 Geplaatst: 27 juni 2000 Gewoon afwachten. Ik heb trouwens horen vertellen dat de Humax hex wel de zenders door laat, maar dat heb ik nog niet getest.<BR>Zou zeggen probeer het even en post hier het resultaat.<P>------------------<BR>afz. Ptje
Gast Geplaatst: 28 juni 2000 Geplaatst: 28 juni 2000 hobbyhob,<P>probeer eens een nieuwe pic 16f84 met de Dbl_b705. Ik heb hier een gelijkaardig probleem gehad met een blokker.<BR>Ik heb een 10 tal blokkers geprobeerd en allemaal negatief tot wanneer ik vaststelde dat er een klein restantje bleef zitten na het cleanen van de pic. Dan maar nieuwe pic genomen met die Dbl_b705 erop en alles werkte direct.<BR>Graag een reply indien het probleem is verholpen.<BR>Ik heb hier nog zo van pics die ik graag een zou willen behandelen en verzamel hiervan de info.<P>rgds<P><P>------------------<BR>Satdigital
Gast Geplaatst: 29 juni 2000 Geplaatst: 29 juni 2000 <BR>Satdigital<P>helaas, ik had nog een aantal nieuwe ongebruikte pic 16F84 liggen.<BR>Maar het beeld blijft echter zwart.<P><BR>Groetjes hobbybob<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 29 juni 2000 Geplaatst: 29 juni 2000 Welke hex gebruik je en voor welk systeem ?<P><P>------------------<BR>Satdigital
Aanbevolen berichten