Gast Geplaatst: 28 juni 2000 Geplaatst: 28 juni 2000 Hallo ik heb Galaxis 500 ird, kan ik hierin<BR>een seca cam-module in doen zoadat ik het<BR>seca pakket kan ontvangen?<BR>Heb inmiddels al met succes een mm2 piccard<BR>geprogemeerd als irdeto van sathopper voor<BR>C+ adult en PW, hij werkt goed alleen hoe ik<BR>PW kan zien lukt mij niet.<BR>wel alle ned en C+ 1& 2 en Adult.<BR>ik gebruik een double blocker.<BR>Alvast bedankt voor event. reactie GR WALLY..<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 28 juni 2000 Geplaatst: 28 juni 2000 Sorry TB maar PW zou toch moeten werken indien je er een all cam van maakt met pic kaart? Of zeg ik iets doms? Het is toch geen Pace.<BR>Het schijnt volgens anderen te werken, (alleen nog nooit zelf gezien) <BR>Seca is natuurlijk een ander verhaal. <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 29 juni 2000 Geplaatst: 29 juni 2000 Dus het komt er eigenlijk op neer dat mijn<BR>ontvanger hier niet voor geschikt is !<BR>Is het wel mogelijk om een Duitse Pic card<BR>te maken zodat PW te zien valt?<BR>Moet ik dan mijn huidige Pic card NULLEN en<BR>dan met andere software programmeren?<P>Bobje en teebee alvast bedankt voor jullie<BR>reactie Groeten van Wally<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 29 juni 2000 Geplaatst: 29 juni 2000 OOH nog een vraag,mijn irdeto kam is uitwisselbaar achterin de ontvager,<BR>kan daar eventueel een allcam module in ,zo<BR>ja wat kosten die dingen.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 30 juni 2000 Geplaatst: 30 juni 2000 Okee TeeBee, <P>In de huidige vorm kan ik wel PW ontv.<BR>maar dan moet ik een Duitse Piccard maken?<BR>of juist niet, heb daar dan die all-cam <BR>voor nodig?<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 30 juni 2000 Geplaatst: 30 juni 2000 Om het premiere world pakket heb je een allcam nodig , daarbij komt nog dat PW in een irdeto variant uitzendt, te weten Betacrypt.<P>------------------<BR>Edited by Tech
Aanbevolen berichten