Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo ik heb Galaxis 500 ird, kan ik hierin<BR>een seca cam-module in doen zoadat ik het<BR>seca pakket kan ontvangen?<BR>Heb inmiddels al met succes een mm2 piccard<BR>geprogemeerd als irdeto van sathopper voor<BR>C+ adult en PW, hij werkt goed alleen hoe ik<BR>PW kan zien lukt mij niet.<BR>wel alle ned en C+ 1& 2 en Adult.<BR>ik gebruik een double blocker.<BR>Alvast bedankt voor event. reactie GR WALLY..<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Sorry TB maar PW zou toch moeten werken indien je er een all cam van maakt met pic kaart? Of zeg ik iets doms? Het is toch geen Pace.<BR>Het schijnt volgens anderen te werken, (alleen nog nooit zelf gezien) <BR>Seca is natuurlijk een ander verhaal. <P>------------------<BR>

Geplaatst:

Dus het komt er eigenlijk op neer dat mijn<BR>ontvanger hier niet voor geschikt is !<BR>Is het wel mogelijk om een Duitse Pic card<BR>te maken zodat PW te zien valt?<BR>Moet ik dan mijn huidige Pic card NULLEN en<BR>dan met andere software programmeren?<P>Bobje en teebee alvast bedankt voor jullie<BR>reactie Groeten van Wally<P>------------------<BR>

Geplaatst:

OOH nog een vraag,mijn irdeto kam is uitwisselbaar achterin de ontvager,<BR>kan daar eventueel een allcam module in ,zo<BR>ja wat kosten die dingen.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Okee TeeBee, <P>In de huidige vorm kan ik wel PW ontv.<BR>maar dan moet ik een Duitse Piccard maken?<BR>of juist niet, heb daar dan die all-cam <BR>voor nodig?<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Om het premiere world pakket heb je een allcam nodig , daarbij komt nog dat PW in een irdeto variant uitzendt, te weten Betacrypt.<P>------------------<BR>Edited by Tech smile

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.