Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb al een keer eerder meegemaakt dat mijn Goldkaart Irdeto vast zat na veel zappen. Ik kon dit enkel verhelpen door de kaart opnieuw te programmeren. (met dezelfde hex en bin) Hij blokkeerd dan zelfs de ook aanwezige Seca Goldkaart. Als ik de Irdeto kaart verwijder heb ik op Seca weer beeld. Iemand ideeen ?<P>------------------<BR>afz. Ptje

Geplaatst:

Niemand ???????<P>Mijn buurman had gisteren het zelfde probleem toen hij op de camping aankwam.<BR>Hij heefd ook een Humax 5400, ook een Seca CI, en ook twee Goldkaarten, ook door mij geprogt. Deze ontvanger heefd wel de hele week niet in het stopcontact gezeten en die van mij wel. Daardoor krijg ik de indruk dat het met de datum te doen heefd. Dan vind ik het raar, dat op het moment ik dezelfde files er opnieuw opzet werkt het gewoon weer.<P>Nu misschien iemand ??????<P>------------------<BR>afz. Ptje

Geplaatst:

Ik werk met zowel Irdeto als Seca en heb ook de originele kaarten.<BR>Ik heb met de goldcard op beide systemen tot op heden geen problemen mogen ondervinden.<BR>Misschien is het de Humax in combinatie met de CI .welke versie CI heb je?<BR>Ik gebruik de Echostar 3000 met Aston 1.00 en Irdeto allcam 46SE<P>------------------<BR>Edited by Tech smile

Geplaatst:

Ik werk met Aston CI versie 1.03 en de Embedded Irdeto.<P>------------------<BR>afz. Ptje

Geplaatst:

Exact een week later nederlandspakket weer plat. Gebruik ik misschien niet de juiste files ? Met de 80 dagen versie heb ik 80 dagen geen gedonder gehad, maar met de huidige files iedere week shit. Gebruik ik de verkeerde hex misschien ?<BR>Kan iemand mij juiste files toesturen ?<BR>p.huygens@planet.nl<BR><P>------------------<BR>afz. Ptje

Geplaatst:

op mijn site staat werkende software die niet gevoelig is voor update's via satelliet op prem world.die is wel een beetje verouderd maar daar staat software en links die het kaartje weer doen werken zoals vanouds.ik weet wel dat de software soms mank loopt maar het werkt op een nokia mm met dvb2000 en een ci cam versie se 4.6.succes.<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://members.xoom.com/digital_sat

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.