Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik snap niet waarom jullie zo moeilijk doen,<BR>& maal de "main.hex" erin en enkel elke maand<BR>de bin file (seca) in de 24C16 via jdm programeren, ik krijg soms ook een foutmelding van 1 adres, echter niets vanaan trekken, 24c16 eruithalen op pickaart, in de ontvanger en beeld. de hex programmeer ik<BR>direct zonder loader, afzonderlijk via de jdm<BR>heeft altijd al direct gewerkt!<BR>let op wanneer je de beide 16F84 en 24C16<BR>samen in de jdm steekt en dan probeert te proggen, het kan de programmer opblazen !!!!<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Tjonge jonge , de pic's eraf halen , hoe moet dat dan bij een goldcard? Daar zitten beide ic's in het plastic , met een mes de boel eruit halen?? Nee nee, de ic's gewoon laten zitten , in de ludipipo (of iets anders) De loader in de pic zetten daarna in de Phoenix met winphoenix(het programma)de bin in de 24c16 zetten , daarna weer in de ludipipo (of iets anders)de loader wissen en de final hex erin zetten. Voor SECA is de procedure exact hetzelfde (bij een lege card) gaat het om een update van een seca card gebruik je Piccard2.1 daarmee is het mogelijk om alleen de bin te updaten (m.b.v. de phoenix programmer)zonder eerst de 16f84 om te proggen. Het is zelfs mogelijk om alleen een key te updaten.<BR>Dus om kort te gaan , ik begrijp dat verhaal van de ic's eraf trekken niet helemaal,dat is mijn inziens helemaal niet nodig daar het met een goldcard (de plastieken)ook niet mogelijk is om ff een ic'tje los te halen.<P>------------------<BR>Edited by Tech smile

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.