Gast Geplaatst: 7 november 2005 Geplaatst: 7 november 2005 Ik heb een probleem met mijn compact flash geheugenkaart, ik kan er foto's mee nemen en bekijken op mijn fototoestel maar zodra ik ze wil versturen naar mijn computer blokkeert het fototoestel en de computer. In een ander toestel of geheugenkaartlezer lukt het ook niet, met een ander kaartje gaat alles perfect. Er is dus degelijk iets mis met het kaartje. Heeft iemand al iets dergelijks tegengekomen? Groetjes Malik
Gast Geplaatst: 7 november 2005 Geplaatst: 7 november 2005 In principe zijn die geheugenkaartjes bijna onverwoestbaar. Heb wel eens een test gelezen waarbij ze die dingen in cola legden en er met hamers opsloegen waarna de kaartjes nog werkten. Maar ja, zo'n ding kan uiteindelijk altijd kapot gaan.
Gast Geplaatst: 17 november 2005 Geplaatst: 17 november 2005 Ook een 60'C wasje in jeans geeft nog geen nekslag Maar het kan zijn dat er een foto van de kaart is verwijderd vanaf de PC. Dit kan problemen opleveren. Kaart altijd bewerken (wissen en formatteren) in de camera waarin die gebruikt wordt. Er zijn wel recoverprogjes. Misschien kan iemand een linkje doorzetten?
Poetsdoekje Geplaatst: 17 november 2005 Geplaatst: 17 november 2005 Ik zou het kaartje in het fototoestel laten en dan formateren, je bent dan voorlopig wel de foto's kwijt, maar die zijn uiteindelijk te recoveren daar zijn progjes voor. Waarschijnlijk zit er een foto bij die niet goed op het kaartje staat en de rest tegenhoud, dus ook de aansturing van de computer poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Tonskidutch Geplaatst: 18 november 2005 Geplaatst: 18 november 2005 Malik, zoek eens op de technet site van windows.. misschien is die usb driver voor X64 bits wel niet lekker..? cheers The Crying Cowboys Aaron Rux
Gast Geplaatst: 3 december 2005 Geplaatst: 3 december 2005 Citaat: Malik, zoek eens op de technet site van windows.. misschien is die usb driver voor X64 bits wel niet lekker..? cheers idd de driver is niet zo goed, ik ben inmiddels teruggekeerd naar windows xp professional (zonder de 64-bits versie dus, jammergenoeg) alles loopt terug vlotjes Bedankt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen