Gast Geplaatst: 7 november 2005 Geplaatst: 7 november 2005 heey, ik heb een probleempje, ik heb op deze site gelezen dat je 2 avi-files samen kunt voegen met virtual dub, dit is me ook gelukt met een film...maar bij deze film lukt het niet, hij geeft een crash aan :S (acces violating ofzoiets) nu had ik verder gelezen dat je dan de avi-files misschien kunt hercoderen zodat het daarna wel lukt...nu ging ik dit doen en liep tie eerst 3x vast, toen tie eindelijk een keer niet vast liep gaf hij weer die crash aan :S wat is dat voor onzin en wat kan ik eraan doen? ik wordt er egt gek van, is er nou echt geen manier om gewoon 2 avi-files gratis ergens te joinen?? nou ik hoop dat iemand me kan helpen groeten linda
marco24 Geplaatst: 7 november 2005 Geplaatst: 7 november 2005 moet het exact dezelfde codec , bitrate etc. wezen anders moet je re-encoden bijv met tmpgenc
Gast Geplaatst: 8 november 2005 Geplaatst: 8 november 2005 tmpgenc is ook weer een trialversie...dat verloopt toch weer na een week, ook kan ik daar niet mee overweg heb er nog nooit mee gewerkt...kan iemand uitleggen hoe je met een GRATIS programma kunt re-encoden?? bedankt!!
marco24 Geplaatst: 8 november 2005 Geplaatst: 8 november 2005 op www.vcdhelp.com staat vast wat jij zoekt.(veel freeware , shareware etc) en je kunt het toch eens proberen met tmpgenc binnen een week zijn je bestanden wel samengevoegd. tmpgenc is samen met cce wel een van de beste encoders
Gast Geplaatst: 9 november 2005 Geplaatst: 9 november 2005 hey, op die site heb ik gevonden wat ik zocht, niet meet tempgenc maar met nandub... in ieder geval erg bedankt voor de tip!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen