Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi satters,

Ik heb hier een Siemens A50 liggen maar die is alleen maar voor 1 netwerk mogelijk,

en zoals je al kunt lezen wil ik deze graag unlocken,

wie weet er een site/programma die een code genereerd,

Michel.

P.S. ik heb al gebeld met de provider maar die willen geen code geven omdat ik me prepay heb laten verlopen.

Windows: A 32 bit extension for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit company, that can't stand 1 bit of competition.

Geplaatst:

die willen geen code geven omdat ik me prepay heb laten verlopen

da's volgens mij een non-argument, een provider is volgens mij verplicht het sim-lock te verwijderen mits het toestel ouder is dan de door hun bepaalde simlock-termijn. dat het toestel als pre-paid is verkocht is volgens mij helemaal niet relevant. wel kan het zo zijn dat de betreffende provider een bepaald bedrag hiervoor rekent.

over welke provider hebben we het hier ?

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

t-mobile (NL) is de provider

Michel

Windows: A 32 bit extension for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit company, that can't stand 1 bit of competition.

Geplaatst:

Ik meende in ieder geval dat hij alleen via een data simlock vrij gemaakt kon worden.

Geplaatst:

Ik heb wel de software voor je en een data kabel die je kunt lenen.

Als je toestel een versie 7 is dan gaat het unlocken wel vrij lastig.

(maar ik denk niet dat dat echt een oplossing is aangezien je aan de andere kant van het land woond)

Persoonlijk zou ik gewoon bij de provider er op aan dringen dat je die code krijgt.

Eventueel schiftelijk aanvragen ik heb wel een voorbeeld brief voor je en het adres waar je het heen kan sturen als je dat wilt

2X Sab triple hd, Wavefield T55 met Sirius,hotbird, Astra 19.2 en 23.5, 1x maxdigital xp1000, familiepakket.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen