Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo allen,<BR>ik heb van een kennis een picprogrammer gekregen.<BR>nu weet ik alleen niet welk type dit is, op de onderzijde van de print staat picprog ED.01<BR>het is ereen met een paralell-aansluiting, verder zit er een microchip op" pic16c57-xt/p:<BR>weet iemand van jullie of ik deze kan gebruiken voor het prog. van een pickaart met een 16f84/24c16 ?<BR>anders ga ik een programmer aanschaffen, maar het zou leuk zijn als het met deze ook zou gaan.<BR>ik weet dus ook niet welke spanning erop moet, ik dacht zelf aan 9 volt.<BR>wel vertelde die kennis dat het waarschijnlijk gebruikt werd voor het proggen van de demac-kaart.<BR>wie weet er raad mee?<BR>alvast bedankt voor jullie reactie,<BR>groetjes harry<P>------------------<BR>

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by harrewar:<BR><B>hallo allen,<BR>ik heb van een kennis een picprogrammer gekregen.<BR>nu weet ik alleen niet welk type dit is, op de onderzijde van de print staat picprog ED.01<BR>het is ereen met een paralell-aansluiting, verder zit er een microchip op" pic16c57-xt/p:<BR>weet iemand van jullie of ik deze kan gebruiken voor het prog. van een pickaart met een 16f84/24c16 ?<BR>anders ga ik een programmer aanschaffen, maar het zou leuk zijn als het met deze ook zou gaan.<BR>ik weet dus ook niet welke spanning erop moet, ik dacht zelf aan 9 volt.<BR>wel vertelde die kennis dat het waarschijnlijk gebruikt werd voor het proggen van de demac-kaart.<BR>wie weet er raad mee?<BR>alvast bedankt voor jullie reactie,<BR>groetjes harry<P></B><HR></BLOCKQUOTE>ja<BR>de goldcard moet wel met de hex file geprogameerd zijn<BR>megaprogrammer ed.01 heeft hem omgebouwd <BR>omschakelbaar tussen 3.5 en 6 Mhz<BR>6Mhz iderto crd<BR>goldcard<BR>3.5 Mhz read write to Eeprom met greawavercard 120<P><P>------------------<BR>JANNEMAN

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.