Gast Geplaatst: 8 november 2005 Geplaatst: 8 november 2005 ik kan voor een zacht prijsje een seca 1 kaartje kopen, maar ik vraag me af of ik deze zonder problemen kan omwisselen bij kaartwissel.nl .. ik lees namelijk alleen maar over de oude irdeto kaartjes die om te wisselen zijn... kan dit of niet ?
Johan45 Geplaatst: 8 november 2005 Geplaatst: 8 november 2005 Op kaarwissel kan je alleen een geregistreerde IrdetoI kaart omwisselen. SecaI kaartjes zijn niet omwisselbaar en je kan er weinig mee .... Vult u rustig aan !!!
Bigfoot Geplaatst: 8 november 2005 Geplaatst: 8 november 2005 die werden indertijd gratis omgewisseld (oude mocht je houden), dus je kunt canal digitaal om een seca-2 kaart vragen als op die kaart nog geen nieuwe is gestuurd.
Johan45 Geplaatst: 8 november 2005 Geplaatst: 8 november 2005 De termijn waar binnen de secaI kaart gratis omgewisseld werd is al een 1 1/2 jaar verstreken. Overigens was dit de vraag niet ....... Op kaartwissel kan je alleen terecht met een geregistreerde IrdetoI kaart Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen