Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, ik wil mijn MM2 card uitlezen via <BR>carddevil,dit lukt echter niet,mijn orginele<BR>MC card kan ik hier wel mee uitlezen.<BR>Hoe kan dat? zit er een soort blokker software in de 16f84 die toegang tot 24c16 blokkeerd?<BR>Op deze manier kan ik mijn MM2 card maar<BR>1x programmeren en dat is dus net niet wat ik<BR>wil, want ik wil juist een beetje expirimenteren.<BR>Ik heb de software van ********** gebruikt.<BR>ik hoop dat ik verder kan via jullie hulp<BR>Bij deze alvast mijn dank… <P>Groeten van Wally.<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

<BR>Carddelvil werkt niet op een pic-kaartje alleen op originele Irdeto kaarten.<P>Pic-kaartjes zijn geen kopien van Originele kaarten. Ze emuleren slechts Originele kaarten. <P>De PIC (16f84) kan je uitlezen met een Pic-programmer (b.v. een JDM) en het programma ICProg en nog vele anderen.<P>De eeprom (24c16) kan je uitlezen met Piccard 2.01 (voor een seca kaart) en Winphoenix (voor een Irdeto kaart)met een Phoenix programmer op 3,57 Mhz (dus niet op 6 Mhz zoals voor Irdeto originele kaarten). Of als je de eeprom van de kaart kan halen kan je deze ook lezen met een JDM (eeprom in de slot op de JDM) en ICProg. <BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hallo Cluyveduyker Dit antwoord is mij zeer<BR>duidelijk, maar om bijvoorbeeld een andere<BR>Prov id op mijn kaart te zetten moet ik dus <BR>de hex file of bin file editten met de juiste<BR>key!maar je moet toch eerst je kaart nullen!<BR>Hoe dat precies moet is mij beslist niet duidelijk!Staat de irdeto software in de <BR>24c16?zo,ja dan moet ik die dus editten!<P>Alvast bedankt het zal mij toch ooit eens<BR>moeten lukken (mijn orginele kaart te clonen<BR>voor de grap ) groetjes WALLY..<P>------------------<BR>

Geplaatst:

<P>Om alles te weten te komen kan ik je alleen maar aanraden veel postings over dit onderwerp (ook oude) te lezen b.v op dot board en op diverse Duitse boards. Het gaat te ver om dit alles weer eens te doen. Het staat er allemaal.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Okee dan zal ik wel verder lezen.<P>groeten Wally<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.