Gast Geplaatst: 7 juli 2000 Geplaatst: 7 juli 2000 In de standaard uitvoering wordt de VP2 alleen maar geleverd met een 3,57Mhz kristal.<BR>Kan je zien als je op het kristal kijkt.<P>Staat dar 6Mhz op kan hij niet op 3,57Mhz.<P>Zitten er 2 kristallen op moet je even kijken welk kristal waar staat. De middelste pen van de jumper moet kortgesloten worden met de pen die naast het betreffende kristal staat. Dus staat het 3,57Mhz kristal vooraan, dan moet de voorste pen met de middelste worden verbonden om hem op 3,57Mhz te laten werken.<P><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 7 juli 2000 Geplaatst: 7 juli 2000 KLOPT OP MIJN VP2 PROGGER ZITTEN 2 KRISTALLEN.<BR>IS HET ZO DAT ALS HIJ OP 6 MHZ STOND DAT IK GEEN EEPROM ZOU KUNNEN PROGGEN. DIT WAS NAMELIJK MIJN HOOFDPROBLEEM.<BR>JOHN<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 7 juli 2000 Geplaatst: 7 juli 2000 yep Eeprom wil geprogd worden op 3.5mhz<P><P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...
Gast Geplaatst: 7 juli 2000 Geplaatst: 7 juli 2000 Hoe zet ik een vp2 progger op 3.57 mhz?<BR>Moet de jumper eraf of op een bepaalde manier geplaatst worden.<BR>Ik wil graag een piccard proggen.<BR>john<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten