Gast Geplaatst: 8 november 2005 Geplaatst: 8 november 2005 in het verleden had ik een trace programma van n.rt.n maar deze werk al een geruime tijd niet meer hed programme gaf doormiddel van de aardbol aan waar de gene vandaan kwma die in je pc wou inbreken nou men vraag bestaat zon programma nog wel en waar.
Tonskidutch Geplaatst: 8 november 2005 Geplaatst: 8 november 2005 je kunt een trace zelf intypen uitvoeren cmd trace xxx.xxx.xxx.xxx norton werkt wellicht niet meer omdat norton een "smerig upgrade" beleid heeft na twee jaar en dan is je internet security suite totaal niet meer ondersteund (zelfs updates komen niet meer binnen) neem dan een mcafee als bundel.. is nog ugh maal sneller en minder belastend voor je pcu. overigens als je www.dnsstuf.com inde browser opent kun je heel veel speurwerk doen. cheers Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Ome Merde Geplaatst: 8 november 2005 Geplaatst: 8 november 2005 probeer Visual IP Trace 2005 eens (shareware) merDe deze ruimte is te huur
alx Geplaatst: 12 november 2005 Geplaatst: 12 november 2005 Met http://www.spyderweb.nl/ kun je op meerdere manieren een zoektocht uitvoeren. Is volgens mij geen commerciële site! Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen