Gast Geplaatst: 8 juli 2000 Geplaatst: 8 juli 2000 Ik heb een Humax 5400 + Aston en een Philips 5816. Alle Goldwafer seca programma's werken in de Aston maar voor de Philips blijft het zwart beeld. Wie kan mij een link geven voor de goede PIC files mbt JULI. Voor juni had ik wel een pioneer.hex file, alleen deze gecombineerd met de bekende juli-bin files geeft geen resultaat. <BR>Wie kan mij uitleg geven wat de verschillen zijn?<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 8 juli 2000 Geplaatst: 8 juli 2000 Hoi Jan,<P>ik heb zelf ook een Philips met de software versie 4.<BR>En ik heb wel beeld met de seca files juli.<P>Ik weet niet of het ligt aan de software versie?<P>------------------<BR>Groetjes hobbybob<p>[This message has been edited by Hobbybob (edited 08 July 2000).]
Gast Geplaatst: 9 juli 2000 Geplaatst: 9 juli 2000 Hobbybob, als je de juli-file van dit board bedoeld kan ik je melden dat deze file in de Philips niet werkt!<BR>Wel heb ik een oud bestand SECA_philips5816_000525. Bij het programmeren van deze combinatie hex en bin herkent de ontvanger wel de kaart, maar helaas met oude bin files. Wie helpt mij!<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 10 juli 2000 Geplaatst: 10 juli 2000 Dan probeer je toch gewoon die hex-file met een bin file uit de juli-kit? Grote kans dat het werkt.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 10 juli 2000 Geplaatst: 10 juli 2000 Wie kan mij uitleggen wat de technische verschillen zijn mbt dit onderwerp. Of kun je een werkende BIN-file voor b.v. NOKIA aanpassen voor een Philips ontvanger? Zoja hoe?<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 10 juli 2000 Geplaatst: 10 juli 2000 Hoi Jan,<P>ik heb eens een beetje rondgesnuffeld.<BR>Een aantal mensen die ik ken, hebben een Philips ontvanger.<BR>En zij hebben allemaal beeld, de meeste hebben versie 16 als software.<BR>Heb je eens geprobeerd de ontvanger uit/aan te zetten?<P> <P>------------------<BR>Groetjes hobbybob
Aanbevolen berichten