Gast Geplaatst: 8 november 2005 Geplaatst: 8 november 2005 Elke keer dat ik mijn Sagem 1 x I (Multicam) boot moet ik de (Mg)camd resetten (blauwe knop > 2). Na het zetten van de box in standby en dan weer aan, is er niets aan de hand. De camd reset is nodig elke keer na een koude of warme start, anders krijg ik zwart beeld. Iemand een idee?
Timelezzz Geplaatst: 9 november 2005 Geplaatst: 9 november 2005 Citaat: Hmm, niemand enige ideëen hierover? Welk soort image Neutrino / Enigma, versie, datum... Dan kan iemand je wellicht beter op weg helpen. DM800 HD - Met OpenPLI Dat is bedoeling als het weer werkt
Gast Geplaatst: 9 november 2005 Geplaatst: 9 november 2005 Dat betekend denk ik dat mgcamd opstart voordat newcs / newcamd gestart worden. Probeer dit eens aan te passen in je bootfile. Voor neutrino staat dit in /var/etc/init.d/start.local Voor enigma staat dit geloof ik in /etc/init.d/rcS Succes
Weazel Geplaatst: 9 november 2005 Geplaatst: 9 november 2005 dan weet ik al wat ik moet fixxen dan. het sleep commando.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen