Gast Geplaatst: 9 juli 2000 Geplaatst: 9 juli 2000 kun je met de goldprogrammer wel een smd-kaart proggen afkomstig van M*** uit axel?<BR>heb geprobeerd met een vp2 maar krijg het niet voor elkaar, andere smd-kaart afkomstig uit duitsland was geen probleem.<BR>wil graag die goldprogrammer aanschaffen, maar als de smd uit axel niet te proggen is met deze, dan is het zonde geld toch!<BR>wie heeft er antwoord voor mij?<BR>groetjes harrewar<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 9 juli 2000 Geplaatst: 9 juli 2000 Heeft die kaart soms een extra eilandje op de kaart om te proggen?<BR>Anders lijkt het me geen probleem om de kaart net zo te proggen als een wafercard of goldcard.<P>------------------<BR>Edited by Tech
Gast Geplaatst: 9 juli 2000 Geplaatst: 9 juli 2000 Ik heb hetzelfde probleem gehad met smd piccards van M*** <P>Ik ben terug naar de winkel geweest en na zelf geprobeerd te hebben die mens, heb ik er andere gekregen en die gaan vanzelfs.<P>dus vermoedelijk slechte eprom er op :-(<P>seeyou<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 9 juli 2000 Geplaatst: 9 juli 2000 Heb hier ook een smd kaartje van diezelfde winkel. Mijn progger is een multiprog 98, geen enkel probleem hier.<P>exDumber<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 10 juli 2000 Geplaatst: 10 juli 2000 wat doe ik dan verkeerd, want hier lukt het echt.<BR>welke programma's gebruik jij dan?<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 10 juli 2000 Geplaatst: 10 juli 2000 Voor seca 24C13 en piccard 2.1, voor Irdeto 24c13 en winphoenix.<P>Succes,<BR>exDumber<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 11 juli 2000 Geplaatst: 11 juli 2000 ik heb alleen irdeto geprobeerd, bij de pickaart gaat het goed, alleen bij de smdkaart gaat het met de 24c16 direct mis.<BR>melding van winphoenix: failed<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 12 juli 2000 Geplaatst: 12 juli 2000 iedereen bedankt, heb de fout gevonden.<BR>heb de print eens met de loep bekeken, blijkt er een kontakt niet helemaal goed te zijn gesoldeerd van de 16f84.<BR>dit wil zeggen dat ze bij m*** de boel niet testen, kaart is nu te proggen zonder problemen.<BR>groetjes harrewar<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 13 juli 2000 Geplaatst: 13 juli 2000 Hallo allemaal<BR>ik heb al veel gelezen over goldprogrammers, maar jammer genoeg nog nooit hoe je een goldwaferkaart moet programmeren.Welke files,welke volgorde.Steeds hoor ik weer iets anders en nog steeds is het mij niet gelukt.<BR>Weet iemand de gouden tip?<BR>Groetjes tiny<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 13 juli 2000 Geplaatst: 13 juli 2000 wat wil je proggen, irdeto of seca?<BR>heb je wel een picprogrammer dan?<BR>als je eens goed zoekt hier op het board, vindt je alles wat je nodig hebt.<BR>niet zo snel opgeven want het staat er echt allemaal.<BR>sucses, als je er niet uitkomt hoor ik het nog wel<BR>groetjes harrewar<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 13 juli 2000 Geplaatst: 13 juli 2000 Had het zelfde probleem met een SMD kaartje <BR>Even en klein soldeerboutje over de pinnen en daarna was het opgelost<BR>(wou de eeprom niet vol schrijven en kreeg <BR>foutmelding ("failed to erase at adress" ,en "verification failed at adress")<BR>Dus pak je soldeer boutje (geen strijkijzer)<BR>en probeer het maar eens ! ;-)<BR>SUCCES<P><P>------------------<BR>Frans
Gast Geplaatst: 13 juli 2000 Geplaatst: 13 juli 2000 Originally posted by harrewar:<BR>iedereen bedankt, heb de fout gevonden.klopt de kaarten komen allemaal van een adres in nederland.<P>wegens handaanmaak worden deze niet getest<BR>evenmin als d piccardv1.1<BR>Ik heb ze zelf ook en de 16f84 zit aan de buitenkant soms niet goed gesoldeerd<P>gr Rob<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 15 juli 2000 Geplaatst: 15 juli 2000 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by harrewar:<BR><B>wat wil je proggen, irdeto of seca?<BR>heb je wel een picprogrammer dan?<BR>als je eens goed zoekt hier op het board, vindt je alles wat je nodig hebt.<BR>niet zo snel opgeven want het staat er echt allemaal.<BR>sucses, als je er niet uitkomt hoor ik het nog wel<BR>groetjes harrewar<BR></B><HR></BLOCKQUOTE><P>Ik zou graag Irdeto willen programmeren met mijn goldprogrammer.Seca is inmiddels gelukt<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 15 juli 2000 Geplaatst: 15 juli 2000 zelfde wijze als seca, alleen nu een irdeto-hex en een irdeto-bin.<BR>had je volgens mij zelf ook kunnen bedenken als je al een kaart heb geprogt voor seca????<BR>veel sucses,<BR>harrewar!!<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 16 juli 2000 Geplaatst: 16 juli 2000 waarom is er een faq forum daar staat alles over het proggen lees dat eens hoef je niet elke keer dezelfde vragen te stellen<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten