Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, <P>Weet iemand de oplossing voor dit probleem:<BR>Ik heb een AD 3000 IP (v2.01)met aston 1.0 cam. Ik blijf bovenstaande message krijgen, welke hex files ik ook gebruik voor de goldwafer. Een originele kaart geeft wel beeld. Het ligt niet aan het programeren want de pioneer van mijn kennis loopt wel. Uit/aan zetten en CAM eruit en weer erin helpen allemaal niet.<P>Alvast bedankt<P>Marc<P>------------------<BR>

Geplaatst:

erkent de ontvanger die kaart uberhaupt?<BR>Zonder kaart reageert hij anders dan met kaart. How reageert hij? Alsof er helemaal geen kaart erin zit?<BR> 2old<P>------------------<BR>

Geplaatst:

2old4this,<P>Met of zonder kaart, ik blijf deze boodschap krijgen. In het CI menu kom ik ook niet dieper in een van de drie items. (Consultatie, parameters ed) Toch is de kaart goed want ik kan hem gebruiken/programmeren voor MM3, Irdeto en Seca op een andere ontvanger.<P>Marc<P>------------------<BR>

Geplaatst:

misschien een domme vraag maar...<BR>...heb je hem ondersteboven in de CAM gestopd?<BR>2old<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Nee,<P>Want dat is het eerste waar je naar kijkt als je gaat twijfelen. Via de zijkant van de CI zie je waar de verende contactjes zitten en waar ze vandaan komen<P>Marc<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hoi,<P>Ik denk toch dat het aan de files op je<BR>kaart ligt.<BR>Niet alle files lopen lekker met de aston 1.0<BR>En dat ie op de pioneer wel loopt kan ,maar dat wil nog niet zeggen dat ie op alle ontvangers met CI ook goed draait.<BR>Kijk eens bij Djazzie op de FTP. <A HREF="http://www.djazzy.com/" TARGET=_blank>http://www.djazzy.com/</A> <BR>Daar staat Perfectseca.zip en die werkt als het goed is prima met de Aston samen.<BR>Groetjes,<BR>Menno<p>[This message has been edited by Menno (edited 11 July 2000).]

Vu Duo 4K  S+C

Geplaatst:

Hallo,<P>Je kan je in de menu van je aston de keys aanpassen en je zal zien dat het dan wel werkt.<BR>Zo niet mail me want ik weet het gewoon het moet.<P>------------------<BR>Op zoek naar de pakket DIGITURK op eutelsat7 graden.<BR>Het is cryptoworks en dat wil zeggen dat het viacces is.Wie kan mij daar mee helpen voor de keys.<BR>Alvast bedakt!!!

Geplaatst:

Bedankt voor de reacties !<BR>Probleem is opgelost. Ik kreeg gisteren per post mijn nieuwe wafers binnen en deze werkten dus wel. Dus op een of andere manier is er wat fout in de kaart wat alleen in samenwerking met mijn Aston CI tot uitdrukking komt in niet accepteren van de kaart. Ik gebruik nu aston.hex maar dat is redelijk traag vooral waneer je van TP naar TP gaat. Nog suggesties ?<P>Marc<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Gewoon ff wachten op de 1.3 versie , die zou vanaf 15/07 beschikbaar moeten komen.<BR>Ik werk zelf ook met 2.01 en aston 1.00 en heb geen problemen , alles loopt perfect ,geen vastlopers meer sinds echostar2.00<P>------------------<BR>edited by Tech :)<P>http://www.homestead.com/rkmmontage/index3.html

Geplaatst:

Hoi,<P>Tech doel je daarmee op de OTA Aston update via de HB ?<BR>Moest een paar dagen geleden noodgedwongen een rescan van de HB doen en tot mijn verbazing stond de bekende Aston net Id inmiddels al op versie 1.06 .<BR>Was eerst inderdaad 1.03 en daarna een tijdje 1.05 .<BR>Ben reuze benieuwd wat er nu komen gaat wink.gif<P>Groetjes,<BR>Menno<P>

Vu Duo 4K  S+C

Geplaatst:

Cam wisselen in 1.03 help een hele hoop bij een echostar<P>------------------<BR>Scorpio

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.