Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb geen RTL meer als ik via de blocker kijk. Als ik de kaart gewoon in de ontvanger steek heb ik wel RTL. Hoe komt dit?<P>Ik heb dit probleem met de kanalen die uitzenden via de nieuwe frequentie.<P>Op de blocker zit een 16f84 pic. Waar kan ik een werkende file vinden?<P>Tnx!

Geplaatst:

Welke blokker file werkt er nu in een enkelvoudige blokker?<BR>Ik zie door de bomen het bos niet meer.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Al boven genoemde links, hebben weinig met het gestelde probleem te maken. Hij steld dat RTL4 en 5 niet doorgelaten worden door de blokker en daar is voor zover ik weet geen oplossing voor online.<P>Alle links wijzen naar een werkende blokkerfile, maar zijn geen oplossing voor zijn probleem.<P>------------------<BR>afz. Ptje

Geplaatst:

<P>En nou komt het mooiste, al die blocker file,s werken bij mij niet.<BR>De zenders rtl 4 en 5 blijven zwart. <P>------------------<BR>Groetjes hobbybob

Geplaatst:

't schijnt dat er dubbele zijn die geen probleem veroorzaken. Er zijn toch heel wat van die dingetjes verkocht; snap niet dat men nog niet verder is. Heb zelf aL veel geprobeerd, zonder resultaat<BR>moi, Ben.<P>------------------<BR>

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

• 2 weken later...
Geplaatst:

Hebben alle ontvangers met een hw blokker er last van of geldt het alleen maar bij bepaalde types?<P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Alle hardwarematige blokkers hebben er last van. Het is wachten tot er een update voor de blokker komt.<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.