Gast Geplaatst: 8 november 2005 Delen Geplaatst: 8 november 2005 Hallo Ik heb vanavond de MR3.03 gedownloaded. Het modul werkt naar behoren, ook met de Canal+ NL kaart. Een probleemtje heb ik echter. Op Hispasat kan ik alleen de TV Cabo zenders bekijken. Alle D+ kanalen op dezelfde satelliet blijven zwart. sinds wanneer is de codering weer veranderd?? Groeten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bommeltje Geplaatst: 8 november 2005 Delen Geplaatst: 8 november 2005 hoi, is al ff hoor ze hebben het een en ander gewisseld en nu is het weer donker voor ons. regards bommeltje [color:"bleu"]to do is to be,to be is to do,dobedobedoo[/color] [color:"red"]triple dragon incl skyworld[/color] smart msp 01/dreambox7000s/manhattan550 blindsearch/dreambox 500c/dreambox 7020 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gigantaandemuur Geplaatst: 8 november 2005 Delen Geplaatst: 8 november 2005 Is dicht vanaf 25 oktober als ik me niet vergis alleen nog te onvangen met abbonementkaart.groetjes "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen