Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi krijg net via de buurman te horen dat rtl4/5 niet meer te ontvangen is met gebruik van de blokker ,aangezien ik geen irdeto meer heb kan ik dit niet kontroleren wie kan dit bevestigen of ontzenuwen of is er een goed werkende blokkerfile ,gr joost<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik ben niet de buurman maar heb het zelfde probleem, vrouw boos wat is de oplossing, HELP<P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

De rtl's zitten vanaf gisteren op den andere frequentie... gewoon effe de nieuwe dvb-settings inladen.<BR>De epg is wel nog steeds afwezig, en sinds gisteren is het signaal van sbs6, veronica,... zwak geworden... info?<P>------------------<BR>

Geplaatst:

C+ is bezig met een grote transponder wissel en dat heeft betrekking tot alle Europeese afdelingen van C+ op de Astra. Het signaal van de transponder waarop Ned 1 2 3 en all C+ zenders zaten was dit weekend al een stuk zwakker en zoals ik van wimpie begrijp is dat nu ook bij de SBS 6 Veronica transponder...heeft alles te maken met de transponder wijziging....<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.