Gast Geplaatst: 11 juli 2000 Geplaatst: 11 juli 2000 hallo mede strijders<P>Kan iemand mij, een opheldering geven van wat ik foutzou hebben gedaan<P>ik heb een df1 card orginale.<BR>Deze heb ik dus geprogrammeerd<BR>kon dus df1 en c+ mee kijken<BR>heb het uitgeleend<BR>En zij vertelden dat de kaart niet werkte<BR>ik heb de kaart werken daan hun gegeven<BR>wan tik had het zelf al 6mnd in gebruik<BR>En nu heb ik het retour en ja ik krijg geen<BR>beeld<BR>Elke keer krijg ik melding your card is invailed..ik kan de kaart helemaal uit lezen met card wizzard<BR>en ook gewoon weg herprogrammeren<BR>maar geen beeld<BR>elke keer invailed<BR>ik heb het ook helemaal gewist<BR>gerest<BR>etc....iemand die hier meer van af weet<BR>thanks..ps, graag uw antwoord mail<P>madarbak@wxs.nl<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 12 juli 2000 Geplaatst: 12 juli 2000 heb je nog wel dezelfde ontvanger en cam<BR>niet met alle onvangers en cam`s kun je met een duitse kaart kijken of het moet een <BR>0 kaart zijn dus een met geen c voor zin nummer<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 12 juli 2000 Geplaatst: 12 juli 2000 Als die kaart voorheen gewerkt heeft is het gewoon een C kaart (DF1 origineel), die kaart heeft niet in eens de geest gekregen en zichzelf naar en 0 kaart geprogrammeerd lijkt me .<BR>Nee ik denk dat de boel uitgezet is door PW .<BR>De reden dat er op PW niets meer te ontvangen is ,is het feit dat die naar key 0E geschakeld is , dat is vorige week (of die week daarvoor)al gebeurd , daar je je kaart een tijdje uitgeleend hebt lijkt het net of de boel kapot is gegaan (denk ik) Kijk even in het "ik wil ook zo'n crd'tje"topic daar staat de ACS1.2 en 1.6 crd van teebee , die werkt zeer zeker.<BR>Voor C+ prov00 moet je de id's maar weer aanzetten. Dit is zeer simpel te doen met cardwizzard.<P>Suc6<P>------------------<BR>edited by Tech <BR> <A HREF="http://www.homestead.com/rkmmontage/index3.html" TARGET=_blank>http://www.homestead.com/rkmmontage/index3.html</A> <P>[This message has been edited by Tech (edited 12 July 2000).]<p>[This message has been edited by Tech (edited 12 July 2000).]
Gast Geplaatst: 12 juli 2000 Geplaatst: 12 juli 2000 daarom vroeg ik ook of hij nog wel dezelfde ontvanger gebruikt<BR>trouwens er zijn ook duitse premiere kaarten met een 0 misschien een beetje van voor jou tijd maar ze zijn er wel<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 13 juli 2000 Geplaatst: 13 juli 2000 hallo,<P>nog maals bedankt jongens voor jullie<BR>hulp<BR>Wel ik heb een 0 kaart zo als jullie die vertellen<BR>maar deze heeft echt gewerkt<BR>nu geeft het alleen maar aan van invailed<BR>kaart aan.<BR>hoe kan ik dit verhelpen.<BR>iemand die mij een *.crd bestand kan toe sturen.<BR>ps. tech is het ook mogelijk om een 0 kaart om te zetten naar een C kaart<BR>ik bedoel ik heb er twee df1 kaartjes<BR>een werkt ervan...kan ik dat niet het zelfde maken clonen of zo<BR>alleen daar weet ikniets van hoe dat moet.<BR>e-mail graag uw files a.u.b.<BR>o ja..weten jullie ook hoe ik een <BR>orginale kaart kan heropenen<BR>met name..<BR>hij is helemaal leeg<BR>zelfs bij de serie nr =ff ff ff<BR>provid etc..<BR>alles is op ff fff f f ffff<BR>en de kaart nummer is onzin<BR>als ik weet welke kaart nummer er in moet<BR>en welke provider id<BR>en welke serie nr:<BR>hoe kan ik deze met de hand in schrijven.<P>Alvast bedankt voor jullie<BR>tijd..<BR>ps. kunne jullie je antwoor ook naarmij toe mailen...omdat ik nog al wat problemen heb met het in contact komen met de board<BR>vandaar...gaarne even mailen.<BR>madarbak@wxs.nl<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten