Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,<P>Heeft iemand een duidelijk foro, schema of iets dergelijks vande vp2 programmer van willem ??? of een teks bestand met hoed de jumpers moeten staan.<P>Ik heb een kaartje of 10 geprogrammeerd, zonder problemen, maar ik krijg er nu absoluut geen enkele code meer in !!<P>De seca keys van 28-06 gingen zonder problemen. Maar die krijg ik er zelfs niet meer in !<P>Bij piccard krijg ik zoiets als <BR>error reading data, maat niet met welke hex.<P>Plz Help !<P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hi Fortress,<P>al eens andere files gebruikt ?<BR>Neen, probeer dan dit eerst eens !<BR><P>------------------<BR>Satdigital

Geplaatst:

Zoals ik al zei: <P>Geen enkele code, verschillende files<BR>van verschillende sites / boards geprobeert!<P>Ik krijg alleen de 16f84 er nog maar in.<BR>En dan maakt het niet uit hoe de jumpers staan. Volgens het programma pic24c13 gaat het altijd goed. En volgens mij heb ik nu alle jumper settings geprobeert, zonder resultaat. Bij het schrijven van het .bin bestand(piccard) gaat het vreselijk mis.<P>Dan staan de schakelaars naar het midden van de programmer,en de jumper staat ook naar het midden van de programmer gericht !<P>De nieuwste seca files die ik kan vinden.<BR>hebben allemaal 2 hex bestanden en 1 bin file<P>Terwijl de vorige filee(28-06)1hex + 1bin was<P>Of mijn programmer heeft het begeven, of ik snap het niet meer, waarschijnlijk het laatste wink.gif<P><BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Wat gaat er juist mis bij piccard ??? Begint hij te proggen en na een paar procenten houd hij er mee op of wil het helemaal niet lukken ?<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Het doet helemaal niks,(helaas)<P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Fortress,<BR>een schema van de VP2 staat wordt toch meegeleverd met de ding zelf. En ook staat ie op de site van Willem (www.willem.org) te downloaden.<P>Jumpers:<BR>buitenste 2 = 6.0Mhz; binnenste 2 = 3,57.<BR> <BR>Schakelaars:<BR>(stel: kaartlezer is "beneden")<BR>allemaal naar rechts = Ludipipo modus<BR>allemaal naar links = Phoenix<BR>bovenste naar rechts, de rest naar links = Smartmouse.<P>Let ook op bij de schakelbare model dat de printporrtje tussen de "binnenste" twee jumper poodjes wel doorgekrassd is (bij sommige was hij kennelijk dit vergeten te doen). <P>2old<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

de jumper hoef je niet te verzetten het beste kan hij op 3.5 mhz staan<BR>op de ludipipo stand doet hij niet mee<BR>mischien is het ic kapot<BR>je kunt de phoenix stand testen door een multichoce kaart te lezen<BR>ik heb je wat files gestuurd<BR>ik hoop dat het daar mee lukt ik hoor het wel<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.