Ga naar inhoud


Weet iemand of de site van Wanadoo er uitleg ???


Jack100

Aanbevolen berichten

Weet iemand of de site van Wanadoo er uitleg ???

of kan het ook zo zijn dat mijn provider het tegen houd om daar tekijken dit vraag ik om dat ik aan het knokken ben om van die provider af tekomen met mailtjes en bellen. want ik vind het wel toevallig dat ik gisteren bij wanadoo heb gekeken naar een nieuwe adsl abbo en vandaag gebeld heb en gemaild met mijn eigen provider en fikse woorden heb gehad en daarna gelijk niet meer op wanadoo kan kijken en nu word het nog sterker bij hetnet heb ik gisteren ook gekeken en daar kan ik wel op de site komen maar weer niet bij de adsl aanbiedingen toch vreemd of is dat toeval???

Jack

AZbox Premium HD Plus VuDo+ volledig nederlands pakket

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ga in Internet Explorer naar Extra > Internet Opties > Verbindingen > LAN Instellingen en vink hier aan Een proxy server gebruiken

Kies als proxy server adres: www-proxy.wanadoo.nl

Kies als poort: 8080

Klik op OK.

 

Of probeer DIT eens.

Dit zijn de instellingen van de proxyserver van Wanadoo nl en nog wat andere dingen van Wanadoo om via een omwegje op hun site te komen.

 

Veel suc6

Leo

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk ik heb de provider planet en daar ben ik ook al aan het kijken geweest bij de proxy verbindingen en alles gevolgd wat bij hun op de site staat maar niets helpt maar na een fikse ruzie met hen kan ik er niet meer opkomen en dat geld ook bij hetnet en verder kan ik wel overal komen het lijkt wel of ze dat geblokkeerd hebben na dat ik heb gezegd dat ik overstap na 1 van de 2 ik heb ze daar een Woensdag al een mailtje overgestuurd maar nog geen antwoord gekregen toch vreemd

AZbox Premium HD Plus VuDo+ volledig nederlands pakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows XP? Dan hier 2 mogelijkheden het op te lossen.

 

Ga naar start => uitvoeren typ CMD en klik OK

In het zwarte dosvenster, typ IPconfig /flushdns => enter

Sluit venster en probeer op wanado.nl te komen.

 

Ga naar start => uitvoeren typ CMD en klik OK

In het zwarte dosvenster, typ IPconfig /release => enter, wacht tot het klaar is en typ dan IPconfig /renew => enter

Sluit venster en probeer op wanado.nl te komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...