MRGREEN Geplaatst: 9 november 2005 Geplaatst: 9 november 2005 Beste mede- satters, Na even rondkijken op het forum ben ik er nog niet helemaal uit of de opstelling zoals je die in de bijlage zit ook de juiste is. Ik zit nog met het probleem waar ik de motor moet plaatsen. ik wil eigenlijk de 110 CM zo laten staan. (goed uitgemikt etc.) voldoet de switch wel ? graag had ik wat advies dank dank .. Dreambox 7000 AMBER - Diseq Motor SuperJack MG_120 - UNI.SINGLE NF 0.3db LO 9.75/10.6 GHz - PLI JELLY - schotel: TRIAX 110 CM / TRIAX 70 CM draaibaar - 20 GB 5400 RMP - "Doe mij die maar.."
Gast Geplaatst: 10 november 2005 Geplaatst: 10 november 2005 De motor plaats je tussen de lnb en de reciever waarmee je wild draaien.
MRGREEN Geplaatst: 10 november 2005 Auteur Geplaatst: 10 november 2005 Bedankt voor je reactie. ik wilde eigenlijk met 2 receivers 1 motor draaien. nu vraag ik me af of dat uberhaubt wel kan. Nu zie ik dat ik ook verkeerd heb getekend. die switch van SPAUN is van lnb 1 en lnb 2 naar reveiver A. als ik die van 90 CM draaibaar maak dan zou ik toch moeten kunnen zappen met die andere receiver als ik weet op welke sat die momenteel is gedraaid. Dreambox 7000 AMBER - Diseq Motor SuperJack MG_120 - UNI.SINGLE NF 0.3db LO 9.75/10.6 GHz - PLI JELLY - schotel: TRIAX 110 CM / TRIAX 70 CM draaibaar - 20 GB 5400 RMP - "Doe mij die maar.."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen