pch Geplaatst: 10 november 2005 Geplaatst: 10 november 2005 Hoi, ik weet dat er USB-telefoons zijn voor Skype. Kun je deze ook gebruiken met Voipbuster??? Ik gebruik eigenlijk alleen nog maar Voipbuster i.p.v. Skype, vandaar... O ja, ik heb zelf nog niet zo'n USB-telefoon, kunnen jullie mij een goede adviseren??? En een vriend van mij had het over een kastje dat ik met mijn eigen telefoon kan bellen over Voipbuster, hoe werkt dat? Is dat kastje ook USB??? Gr. Pch
pch Geplaatst: 10 november 2005 Auteur Geplaatst: 10 november 2005 Na wat zoeken vond ik dus idd zo'n kastje (PREMIER INTERNET BELBOX), en dit lijkt me wel wat, maar daar maken ze alleen vermelding van Skype! En ik ben net ook wat tegengekomen dat Skype hele andere Voip-protocollen gebruikt. En dat ik dus waarschijnlijk ook geen Skype-phones (USB) met Voipbuster kan gaan gebruiken... Gr. Pch
Ome Merde Geplaatst: 10 november 2005 Geplaatst: 10 november 2005 http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...0&fpart=all deze ruimte is te huur
pch Geplaatst: 10 november 2005 Auteur Geplaatst: 10 november 2005 Dank je! Maar ik zie niet vermeld staan daar of het Premier kastje daadwerkelijk met Voipbuster werkt... Ze hebben het nog over andere kastjes die je op je netwerk moet aansluiten... Maar ik heb net een nieuwe WiFi ADSL router gekocht, wil dus absoluut niet iets vervangends daarvoor gaan kopen, dus gewoon een USB-phone die werkt met Voipbuster of een kastje waar je je dect-telefoon kunt gebruiken i.c.m. Voipbuster. Bedankt, Gr. Pch
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen