Gast Geplaatst: 10 november 2005 Geplaatst: 10 november 2005 Hallo allemaal, Vorige week een complete installatie gekocht in nederland en meegenomen naar noorwegen. speciaal een motortje erbij om het formaat van de schotel te beperken want ik wil naast astra ook thor kunnen ontvangen. Van de bijgesloten installatie voorschriften snap ik niets. Ik heb de Triax 64 op de motor-mount gezet en aan de schoorsteen vastgezet - op 10 graden OL en 60 graden NB (da's net buiten Oslo). Uitgericht naar het zuiden met een declination/elevation angle van 40 graden (volgens voorschriften). Voorts de kabel naar de Digiality 304 en op de tv staat : "no signal" .!!! Wat doe ik verkeerd. Kan iemand mij helpen???
guykers Geplaatst: 10 november 2005 Geplaatst: 10 november 2005 @ Henne Allereerst welkom op dit board. Er kunnen natuurlijk meerdere dingen fout staan. begin om eerst de schotel op 1 sateliet uit te richten: vanuit de lnb rechtstreeks met de kabel naar de reciever. kies op de reciever een FTA kanaal van de sateliet, waarvan jij denkt dat je op uitgericht hebt. Hoop dat jouw reciever een sterkte signaal meting heeft, anders met een losse satfinder (extra kopen) de schotel goed uitrichten. meer info over uitrichten vind je via het forum schotelpark (voor draaibaar zoek op boerenmanier) suc6 nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Thomas2000 Geplaatst: 10 november 2005 Geplaatst: 10 november 2005 Welkom!!! Heb je wel disecq 1.2 in je menu aangevinkt? Dat is namelijk om je motor aan te sturen. Succes Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Gast Geplaatst: 11 november 2005 Geplaatst: 11 november 2005 Okay suc6 en Thomas - alvast dank voor de tips. disecq is aangevinkt en ik heb de elevation maar teruggebracht naar 21 graden. nog steeds geen leesbaar signal. morgen maar proberen op de "boerenmanier". vr.gr. henne
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen