Gast Geplaatst: 21 juli 2000 Geplaatst: 21 juli 2000 RTL4 en 5 werken niet via mijn blocker, zonder de blocker echter wel.<BR>ik heb alle oude blocker hex soft geprobeerd, maar geen enkele laat RTL 4 en 5 door<BR>wie kan mij helpen aan nieuwe hex soft? <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 30 juli 2000 Geplaatst: 30 juli 2000 ik kan nog steeds geen software vinden<P>Mischien is het beter om een Waferkaart te gaan gebruiken.<BR>Heeft iemand software hiervoor, alleen voor de nederlanse zenders?<BR>De kaart moet in een Pace en in een Galaxis werken.<P>b.v.d. Dutchboy<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 30 juli 2000 Geplaatst: 30 juli 2000 <BR>Hoi Dutchboy,<P>de files wat betreft de goldwaferkaart komen via luchtpost naar je toe.<P><BR>------------------<BR>Groetjes hobbybob<p>[This message has been edited by Hobbybob (edited 31 July 2000).]
Gast Geplaatst: 1 augustus 2000 Geplaatst: 1 augustus 2000 dag Hobbybob<P>Bedankt voor de luchtpost ik ga binnenkort kijken of dit werkt, moet eerst nog een waferkaart maken.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 2 augustus 2000 Geplaatst: 2 augustus 2000 Zijn er helemaal geen oplossingen voor de blokker?<P>Hebben alle ontvangers (met hw blokker) er last van of geldt het alleen voor bepaalde types?<P><P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten