satclarke Geplaatst: 22 juli 2000 Geplaatst: 22 juli 2000 Howdy.<P>Vandaag heeft mij een collega mij iets verteld wat ik niet kan geloven, hij beweerde dat je op een Nokia 9302 (Seca doos) Premw kon ontvangen met een gold waferkaart.<BR>Zend Pr…w dan ook in seca uit ? Ik meende alleen maar in Irdeto!!! <P> Hack the world.<BR><P>------------------<BR>clarke Impossible is a word that humans use far too often :-)
Gast Geplaatst: 22 juli 2000 Geplaatst: 22 juli 2000 Nou voor zover ik weet zijn die Duiters Betacrypt. Als hij het op zijn secadoos ontvangt dan ruil ik mijn 9500 gauw in.<P>Kan iemand bovenstaande bevestigen, ik kan het helaas niet testen.<P>Groet,<BR>Mard<P>------------------<BR>
prutsie Geplaatst: 22 juli 2000 Geplaatst: 22 juli 2000 Ja, en ik heb een echo3000ip, zonder 1 ci-cam module, dus gecodeerde kanalen kijken kan ik niet. maar, stofzuigen, koken, en zelfs dansen doet'ie geweldig!<BR>prutsie.<P>------------------<BR> Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Gast Geplaatst: 22 juli 2000 Geplaatst: 22 juli 2000 aan wat voor lijmpot heb jij geroken, prutsie<BR>;-)<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 23 juli 2000 Geplaatst: 23 juli 2000 Daar hoefen jullie niet raar van te kijken!<BR>De oude officieële doosjes kunnen meer dan je denkt.<BR>Mijn Pace501g6 doet uitstekend dienst als koffieopwarmplaat.<BR>Enne, lekker bakkie hoor. <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 24 juli 2000 Geplaatst: 24 juli 2000 Tijdens de koude avonden kun je je er lekker aan opwarmen op de camping, heb je in elk geval iets........<P>------------------<BR>edited by Tech
Aanbevolen berichten