Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi, <P>snap er de sikkepit van maar ik veronderstel dat de Humax (F1-VACI supersetmodel) software een beetje buggy is.... <BR>Als je op Astra freq 12168 V 27500 3/4 (globecast) kiest krijg je dus TCM/TCM./Cartoon en nog wat rommel. Nu TCM en TCM. werken perfect (aston cam en seca piccie) maar cartoon NADA ! en als je dan op Cartoon afstempt, nou wordt ie leuk, decodeert hij C+ en al de rest ook niet meer. Aston cam heeft INIT nodig om het weer aan de praat te krijgen. En het leuke is als je die cam + kaart in een Humax 5400 steekt werkt cartoon er perfect ! Begrijpen wie begrijpen wil ??? Iemand een ideetje ?? (Bouquets en channels al eens al deleted en herzet) .... nothing, nada , cartoon nuked? men kaart/cam ...<P>Zou het dan toch een software prob zijn van bij Humax ?? <P><P>------------------<BR>Cheers<BR>Filo.Fx@Advalvas.be<BR>

Geplaatst:

Hoi, wel "gelukkig", wat je gelukkig kan noemen, zijn er dan toch nog met hetzelfde probleem. Ik heb ondertussen een email naar humax geschreven, maar geen antwoord (duh why am I not surprised?) <P>Soit, dus wachten op nieuwe software. Zeg nog zo'n bug, heb jij dat probleem ook dat soms je hele kanaal lijst wordt "ge-cut" naar 4 of 5 karakters bij aan/uitzetten van de F1-vaci ?<P><P>------------------<BR>Cheers<BR>Filo.Fx@Advalvas.be<BR>

Geplaatst:

Probeer het is bij de Nederlandse support site van Humax, Deze hebben een directe lijn met de Europeese vertegenwoordiging. Maar hou er natuurlijk wel rekening mee dat terugmailen op dit moment een probleem kan wezen ivm de vakantieperiode<P>Humax staat over het algemeen bekend als bedrijf dat zeker snel terugmailt als er op het juiste emailadres vragen gesteld worden.<P>Satwatcher<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hoi,<P>wel heb ik al gedaan, maar no answer .. doodzwijgende technici zitten er misschien de haren uit hun kop te trekken, of net niet smile.gif .... <P>Is wel lullige bug .. heb Cartoon gelocked, skip/code ... moet ik niet elke keer de boel weer uit en aanzetten... -> lees kanalen weer van DISCOVERY naar DISC en CINEMANIA naar CINE .. etc .. kinda s*x ..<P><P>------------------<BR>Cheers<BR>Filo.Fx@Advalvas.be<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.