Gast Geplaatst: 24 juli 2000 Geplaatst: 24 juli 2000 hi,<BR>werkt eerst u piccard op irdeto en dan later niet? ja,dan heb ik een tip die u kan helpen.<BR>programeer een piccard met een werkende autoupdate file.stem af op iedere zender totdat je beeld hebt.heb je beeld? ok schakel nu je blocker in als je werkt met dvb2000 of steek er gewoon een hardware blocker tussen.Je probleem is opgelost.kijk je naar sct,pink plus? dan moet de blocker ertussenuit omdat die om het uur een andere key gebruiken.vergeet hem niet aan te zetten als je van pakket wisselt.geen beeld op telepiu stream?schakel effe de blocker uit totdat je beeld hebt.ik doe het zo en heb lang plezier met mijn pickaart.het is bekend dat<BR>canal+ nederland<BR>premiere world<BR>telepiu en<BR>stream valse key's sturen en dan wordt de goede key overschreven met als resultaat geen beeld.de hardware blocker werkt met een pic en een acs 1.2 kaartje.<BR>u vriendelijk aangeboden<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://members.xoom.com/digital_sat
Aanbevolen berichten