Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo Cracks op dit board. Kan iemand me een prijs geven voor het leveren en plaatsen van een nieuwe

beeldbuis? Uit ervaring weet ik dat de bijbetaling voor een nieuwe model via Philips toch redelijk duur is. Het is nog wel niet zeker wat ik ga doen. Omruilen of beeldbuis vernieuwen. In ieder geval, vast bedankt. Groeten, Alx

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Geplaatst:

Als je al voor 300 € een nieuwe TV hebt met alle toeters en bellen, loont zich dat nog de moeite?

Anders in Tsechië zit een firma die BB reviseert voor 100 €, alleen vallen de verplaatsingskosten duur uit!

Geplaatst:

Ik meen mij een uitzending van tros radar oid. te herinneren waaruit bleek dat van een bepaald type toestellen vrij vaak en snel de beeldbuis stuk ging.

Hierbij beriep de leverancier zich ook op de leveringsvoorwaarden en gestelde garanties. Maar toen is de leverancier dacht ik aansprakelijk gesteld onder het mom van zo'n beeldbuis dient veel langer mee te gaan en niet vlak na de garantie periode onherstelbaar stuk te gaan.

Na diepgaand onderzoek is toen dat ik gebleken dat er een productiefout is gemaakt en er verontreinigde delen in de beeldbuis zijn gekomen waardoor deze veel sneller stuk gingen dan normaal gebruikelijk was.

Uiteindelijk moest de klant nog slechts een klein gedeelte van de werkelijke kosten betalen.

suc6

Gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Geplaatst:

Geen van de drie postings hierboven geeft een antwoord!

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Geplaatst:

Dank je, Steve. Als het zover komt meld ik me graag!

Ik moet de prijs voor een nieuw toestel nog horen van

Philips Consumentenbelangen. Maar als het net zo gaat als vorige keer, kan ik me geen Philips meer veroorloven.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen