Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Geen idee onder welke afdeling van Sat4all dit onderwerp valt, maar ik probeer het maar hier:<BR>Toen de Aston seca-cam net in de handel kwam, werd er regelmatig gesuggereerd, dat deze Aston seca-cam ook geschikt zou zijn voor Viacces.<BR>Maar heeft iemand dit wel eens geprobeerd, door bijvoorbeeld een originele TPS seca-card in de Aston cam te stoppen?

Geplaatst:

Slechts een zeer beperkt aantal mensen hebben het genoegen om de 1.2 versie van de Aston CI in bezit te hebben. Deze is slechts korte tijd in Frankrijk in de handel geweest en deze is volgens sommige eigenaren van deze 1.2 versie geschikt om ook Viacess te ontvangen. Ik zelf heb nog nooit z'on CI mogen bewonderen.<P>Satwatcher<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

<BR>Heb het net even voor je probeerd met een officiele Zwitserse (Viaccess) kaart voor de CH kanalen op Hotbird.<P>In de Aston 1.03 absoluut geen beeld of geluid. In mijn Viaccess CI werken alle 6 kanalen prima.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Bedankt voor de reacties, mede-schotelaars.<BR>Als ik het goed begrijp zouden we dus geen upgrade van cam 1.00 naar 1.03 moeten zien te krijgen, maar naar 1.2! En lieden met een cam 1.03 een downgrade...<BR>Is er, heel toevallig, iemand die zo een 1.2 cam heeft? We zouden eens kunnen proberen om die zo speciale software van Aston 1.2 te ontcijferen en op het board te zetten...<BR>

Geplaatst:

O ja! Cluyveduycker heeft het dus met een Aston 1.03 geprobeerd. Is er toevallig ook nog iemand, die het met een Aston 1.00 kan proberen?

Geplaatst:

Jos ik denk dat het niet alleen te maken heeft met de software maar ook met de hardware in de 1.2 versie..<P>Satwatcher<P><P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.