Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

kan ik een zilvere irdeto cam in een galaxi 500 ird ombouwen met mijn laptop tot een allcam ik zou hier graag de 4.6 se software opwillen zetten is dit mogenlijk indien niet heeft iemand een andere tip voor mij<P>mvd van spiky<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

heeft er iemand een tip voor mij of dit mogenlijk is kan ik met de cam van een galaxi 500 ird hetzelfde doen als met een losse cam voor bv een humax<P>------------------<BR>

Geplaatst:

hoi allemaal mijn vraag is nu waarom krijg ik geen antwoord op mijn vraag <P>overal gaat het snel op sat4all waarom hier niet of is mijn vraag voor jullie niet belangrijk genoeg<P>ik hoop dat ik toch nog geholpen wordt met vriendelijke dank spiky<P>------------------<BR>

Geplaatst:

in ieder geval hartelijk dank harry voor de tip nu ben ik weer een heel stuk wijzer geworden.<BR>alle begin is moeilijk en we hebben als newbies gewoon af en toe een hint nodig <BR>maar toch nog bedankt<P>mvg spiky<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Je hoeft wat dat betreft ook niet verder te kijken , jouw cam is NIET om te proggen met behulp van je laptop naar een freecam , dit is alleen mogelijk met een ci.<BR><P>------------------<BR>edited by Tech smile

• 2 weken later...
Geplaatst:

is niet waar volgens mij tech, ik kon de mijne laten ombouwen tot all-cam.<BR>ben naar de winkel geweest met m'n ontvanger en heb daar eerst een omgebouwde cam in mijn ontvanger getest om te kijken of dit werkte,<BR>niet dus!!<BR>de cam is dus wel degelijk om te proggen tot all-cam, alleen heeft dit met een galaxis ontvanger geen zin, daar de software van galaxis hier niet op ingesteld is.<BR>dus helaas de nl zenders gaat goed maar doe geen moeite om de pr******s te krijgen want dit gaat echt niet met een galaxis<P>groetjes harrewar<P>------------------<BR>

Geplaatst:

dat kun wel doen maar het werkt niet omdat de galaxis ondersteunt de duitse codering niet.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Tech zij met een LAPTOP gaat het niet!<BR>~Het ding moet uit elkaar en er moet een IC vervangen worden!<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.